2010年12月11日星期六

X'mas Sale@Meyer

 


Happy Everyday  的精明推介


到牛頭角 Meyer X'mas Sale


買了期待以久的搪瓷  Colander


28 cm in Diameter


16 cm in Height


我諗洗斤半西洋菜都 Ok


Made in Thailand


$80


 





 


白色搪瓷


比 Log-on 那個還要優質及大


 





 


不用我多作介紹 Meyer Steamer 24cm ~$74.5


Good Fit LC 24cm


 





 


還有這 Small Size Cutting Board $34.5


 





 


多謝 Happy Everyday 的好介紹


精明消費者


 


 



Santa Claus Is Coming To Town


12 則留言:

  1. 搪瓷  Colander >>>>   幾好啵,有冇其他顏色吖  我下個禮拜都要去下美亞開倉先得 好開心大家買到平靚正的嘢,臨近聖誕同新年,好多開倉,好多嘢買。12月係開心月,除咗個荷包傷d囖

    回覆刪除
  2. 幫你買到個mixing bowl 喇 ,睇下你幾時得閒,我哋相約交收喇 我地鐵荃灣線都ok

    回覆刪除
  3. 妳唔好咁講啦!臨近年尾,大家要交換精明敗家情報
    呢個夠大,唔錯!我上次睇唔到呢個,要再去多次喇!

    回覆刪除
  4. He He 係無粉紅、無紫、無其他綠架
    得這個顏色 ....我係雜貨嗰檔 (似夜冷)到買
    買時得一個.....
    唔知仲有無存貨呢 !
    係呀....啲化粧...護膚品牌出晒 Christmas Set 裝
    都好靚....有啲都幾抵
    真係多嘢啱...荷包傷 .

    回覆刪除
  5. 真 係唔該晒妳...
    我明天全日 OK ...再不是就 16/12 (Thu)的下午..
    其他日子的話便要上午時段
    荃灣線那個站方便妳....
    真係唔該妳

    回覆刪除
  6. 至精伶都係妳...
    幾時都揾到好嘢...
    連北上都咁掂....靠妳啦 !
    這個是在買雜貨檔 (似夜冷)買的
    得一個...不知仲有無吓

    回覆刪除
  7. 我星期六去左,發現美亞有鑄鐵鍋嫁,我都玩左好耐,仲有stoneware都OK。我都買左steamer

    回覆刪除
  8. 其實好多品牌都出鑄鐵鍋...
    好似 Mei 囡從澳洲帶來的 Tefal  
    我去千色店都見有啲五顏六色的鑄鐵鍋
    但好似係 Made in China
    但講到靚又怎及 Le Creuset 及 Staub
    我都有玩吓....研究吓那裡的鍋
    還是 LC 最好 .....
    個 Steamer 好 Fit....真係平靚正之選
    多謝到訪 .....
    幫 Feon & Happy 買細花花的恩人
     

    回覆刪除
  9. 再不是就 16/12 (Thu)的下午.>>>>我響荔枝角返工,老闆出trip ,所以全日都ok, 提早半個鐘頭call 我,就可以攞落去地鐵站,你唔使出閘

    回覆刪除
  10. 呢輪少出街為妙呀,我怕忍唔到手呀

    回覆刪除
  11. Ok 就 16/12 下午
    我放工後要 15:30 才到荔枝角
    到時 call 妳....唔該晒

    回覆刪除
  12. 我都係咁話...
    我今日去樓上舖
    啲日本米好平....做半價
    秋田小町米$121→ $69/2kg
    新瀉越光米 $126→ $79/2kg
    由今日起做到 25/12 有無興趣啫?
     

    回覆刪除