2010年12月25日星期六

聖誕東涌遠足 4 小時

 


25-12-2010


聖誕節休假


計劃了今日遠足行程


聽聽路線先


由東涌鐵路站出發徒步→ 大澳漁村


~12:00 才起行


 





 


先朝向逸東村行→ 途經東涌消防局→ 走到村背後


 





 


見路牌往侯王宮方向行


 





 


沿途是昂坪 360 的路線


 






 


再見路牌往候王廟及沙螺灣方向前行


 





 


已行了~ 1 小時:終於見候王宮


 





 


Hello! 我係候王亞旺呀!


 





 


沿路往沙螺灣方向入


 





 


天氣雖不太理想


但景色很美


 





 


郊野的樹木也長出了菇箘


 





 


沿路對岸是機場跑道


 





 


終於見到休憩亭


 





 


坐在這裡可遠眺飛機起飛及降落


休息 15 分鐘


 





 


沿途有梯級...斜路上落


對於很久沒有遠足的我.....有點吃力


 





 


~13:30 才到達沙螺灣遊樂場


 





 


沙螺灣大樟樹


 





 


上上落落全是爛石路....難行


但有紅樹林的景區


 





 


正午時份但今日天色非常昏暗


行山人士不多


疲憊不堪的我還要馬不停蹄上山


 





 


一上山從高處望下


香港居然有如此優美的海岸線


 





 


可惜天色不太好...下著毛毛雨


這裡有澳洲往 12 門徒石的海岸線感覺


 





 


~15:00 到達大澳


但相機已無電.......激 C


最靚位就在這裡


 





 


有香港威尼斯的大澳要到朋友相機才可看到


不日放映


 


----------------------------------------


我愛大自然


譚詠麟/彭健新


 


作曲:馮添枝


填詞:鄭國江



綠蔭裡 草坡上 讓我胸襟一再展
拋開了 心底倦 讓我走向大自然
在燦爛陽光裡面 看風箏慢慢轉
山光水色美而秀 願美麗莫污染

讓青苗 天天大 願這花草不會損
願火苗 速消滅 綠化郊野每林園
在美麗林蔭深處 鳥聲在慢慢轉
山水之間種靈氣 願清新莫改變

看這裡 樹秀花豔 我愛郊野公園
這秀氣 逸趣天然 這美麗願永遠

綠蔭裡 草坡上 讓我胸襟一再展
拋開了 心底倦 讓我走向大自然
在燦爛陽光裡面 看風箏慢慢轉
山光水色美而秀 願美麗莫污染


在美麗林蔭深處 鳥聲在慢慢轉
山水之間種靈氣 願清新莫改變

看這裡 樹秀花豔 我愛郊野公園
這秀氣 逸趣天然 這美麗願永遠

讓青苗 天天大 願這花草不會損
願火苗 速消滅 綠化郊野每林園
在美麗林蔭深處 鳥聲在慢慢轉
山水之間種靈氣 願清新莫改變
山光水色美而秀 願美麗莫污染


 


 


6 則留言:

  1. 沿途有梯級...斜路上落
    對於很久沒有遠足的我.....有點吃力
     
    本來好有興趣的,但睇到呢到就……

    回覆刪除
  2. 如果好耐無行山....做運動嘅人
    都覺辛苦...問題我今次係 Non-stop 咁行
    因為行至後期天色很暗....好像就下雨
    我們兩女有啲驚....∵+ 行 Turbo 行
    好攰....想噴啲 WD40係對腳 ....
    若是天色好...早啲出發....絕對值得去
    尤其到達大澳那海灣/灘.....好靚好舒服
    跟住又可入大澳行...食海鮮...行街街
    影吓香港威尼斯的大澳
    買呀 So 介紹嘅蝦醬....生晒蠔豉...蝦乾...魚肚等
    跟住搭番 11 号車出東涌鐵路站 ($21.9)(~50人一車)(~35-40 mins車程)
    昨天大澳很多人(成千人都有).....但很多車 Stand-by..
    所以等了 20 Mins 已可離開
    若今日的天氣去就 Good !
     

    回覆刪除
  3. http://hk.myblog.yahoo.com/jw!ucQC9LeTHhBg2v2WhUking--/article?mid=98
    哎呀,我都去過架,景色唔錯架!

    回覆刪除
  4. 嘩 !4 年前之久......
    這條線都幾好......
    下次要留意吓仲有無鵝卵石執先 .....
    如果能見度高啲相信仲好!

    回覆刪除
  5. 想噴啲 WD40係對腳 ...>>>>   咁你下次行山,記得帶WD40 隨身喇 我仲未去過大澳呢

    回覆刪除
  6. 去啦!我記得妳話過秋天時喜歡行山
    這裡尾段真係靚
    但要揾日好天氣...並要早啲出發
    還有要著對行山鞋....有凹凹凸凸的山路
    入到大澳好多嘢食...又可買海味煮番兩味

    回覆刪除