2010年12月9日星期四

291010~ 龍王洞



 


29-10-2010 (第四天)


06:45 食這自助早餐


目的只為飽肚才出發行程


~08:00 到達龍王洞




 






 


張家界除了以獨特的岩峰林而稱著外


還有好溶洞值得參觀 


當天早上第一景點


有「中華神奇洞府,世界溶洞奇觀」的黃龍洞


又稱『龍王洞』



 






 


此洞位於武陵源東北的索溪北岸


全洞總長約 30 公里   


平均高度 50 米......80


共有四層    58 個廳台


有旱洞和水洞



 





 


龍王洞整個洞就好像地下龍宮一樣


現已探明的洞底面積有大約十萬平方米


入口處就在這人工建築物裡面



 






 


一步入龍王洞仿彿抵達了龍宮仙境


入洞後就會見到一條長長彎彎的樓梯


洞內有很多奇形怪狀的倒石芽、鐘乳石、石筍、石柱等


並掛滿了五彩燈


照得洞內五彩繽紛



 





 


龍王洞屬張家界旅遊核心 (4A級) 景點之一


被溶洞專家稱贊為「世界溶洞奇葩」


亦是中國最大及最古老的溶洞之一



 






 


過往遊鐘乳石洞都是涼颼颼


這個洞有點異常


初初進入洞內時


仍感到很冷


但經過了那條長長的樓梯之後


便開始感到熱了


因為空氣不太流通


加上上落落


到後期是汗流浹背的


所以真的不要穿太多衣服入洞內遊覽



 






 


還有這洞遊歷需時兩小時之多


這裡是同一入口與出口


換句話要預走回頭路


即及早「懸崖勒馬」


Tips: 景觀大致雷同......不需走全程



 






 


鳳凰宮



 






 


龍王洞裏的倒懸洞頂


千奇百怪鐘乳石在彩色燈光照耀下


顯得格外絢麗多姿



 












 


謂「步步有景;處處藏珍」


但加上彩燈及人造龍的裝飾


總覺太人工化及〝娘〞


壞了天然洞的氣氛



 












 



看鐘乳石得靠三分相像......七分想像


似玉米嗎?



 






 


冰山雪瀑



 






 


千葉琴



 






 


「千年等一回」


據專家考証


每 100 年才生長 1 厘米


石柱中間斷部份剛好 10 厘米


若斷開部份重新生長在一起


則需 1000 年時間



 


















 


后宮是鐘乳石生長的幼年期



 






 


記得去澳洲亦曾參觀過這類 Cave


但非常保育


不准觸摸!不准自行遊覽!


導遊邊行邊熄燈及開燈


遊龍王洞相對自由得多了



 












 


「天下第一柱」之稱的龍王寶柱


頂天立地…..氣勢磅礡



 







 


全程足足走了兩小時多


答案:是又熱又攰又肚餓


11:30 到午飯時間



 





 




 


------------------------------------------



一生愛你千百回



 


梅豔芳





作詞:陳佳明


    作曲:葉良俊 






*日夜為你著迷 時刻為你掛慮 思念是不留餘地
 已是曾經滄海 即使百般煎熬 終究覺得你最好
 管不了外面風風雨雨 心中念的是你 只想和你在一起
 我要你看清我的決心 相信我的柔情 明白我給你的愛
 一轉眼 青春如夢 歲月如梭不回頭 而我完全付出不保留
 天知道 什麼時候 地點原因會分手 只要能愛就要愛個夠

#我要飛越春夏秋冬 飛越千山萬水 帶給你所有沈醉
 我要天天與你相對 夜夜擁你入睡 夢過了盡頭也不歸
 我要飛越春夏秋冬 飛越千山萬水 守住你給我的美
 我要天天與你相對 夜夜擁你入睡 要一生愛你千百回

Repeat
,,

我要天天與你相對 夜夜擁你入睡 要一生愛你千百回






 




 



8 則留言:

  1. 係呀!我舊年去 沖繩玉泉洞
    都係又濕又熱,行完成身濕晒!汗 + 洞頂滴水

    回覆刪除
  2. 全團人一路行一路除衫
    又熱又焗....
    75 歲 Uncle 除剩一件底衫...
    但過往行岩洞是略涼的......估不到熱到這樣
    可能密頭...單一 Exit ....無對流風
    沖繩都是這樣呀!

    回覆刪除
  3. 太人工化啦,睇唔到天然的力量,
    都係鍾意澳洲的公園,岩洞內見到全天然的雕刻!

    回覆刪除
  4. 至憎人工化同埋商業化破話晒大自然景觀 ,唔知點解我唔係咁鍾意地底的景點,覺得好似好壓抑咁

    回覆刪除
  5. Queen,你想買mixing bowl? 我聽日大約1點左右會再去吖,使唔使我幫你買定? 如果你需要,就1:30前 sms 我手機喇 94977896
    提下你,因為可能呢個煲唔可以燒,所以比較薄,唔會好重手咖

    回覆刪除
  6. 咁佢都唔係全部都咁人工
    但整條石龍...仲加隻發光紅眼
    好似隻燒豬咁.....唔多順眼
    澳洲的岩洞無中國咁大....但感覺天然很多

    回覆刪除
  7. 其實我都係麻麻地底嘢!
    睇半粒鐘都夠晒皮...
    最弊係熱同焗 !

    回覆刪除
  8. Feon 妳真好人......真係感動...
    太好人啦!妳真係可以幫我買......
    咁我唔客氣啦!麻煩妳呀!
    真係 1000 個唔該....
    其實我都有類似 Mixing Bowl 但就唔撓正面企
    仲有啲 Rachel 效應.....麻煩妳啦
    咁唔駛 SMS 啦.....幫我買一個
    Queenie 98109168

    回覆刪除