2010年12月24日星期五

Silent Night 2010



 


2010 平安夜晚上


我為自己準備了一個西式晚餐


很滿足及平安的一個晚上



 














 


 食譜:蜜汁香草烤雞



 








 


食譜:粟米湯



 








 


本還買了火槍


預備做法式焦糖燉蛋


但實在太飽......改天再進行


Movenpick 也吃不下了






 


8 則留言:

  1. 聖節快樂!好豐富和美味的聖餐*

    回覆刪除
  2. 好豐富啊!
    你食得晒半隻雞?Call我幫手嘛!

    回覆刪除
  3. 啊,我都做了粟米湯,真係超甜~

    回覆刪除
  4. 係呀 !我食晒個半隻雞兼飲晒啲湯
    飽到不得了.....今朝都仲飽

    回覆刪除
  5. 一陣去妳處睇.....這個粟米湯真係 Ichiban
    濃香粟米味道 ....同罐頭地捫無得比

    回覆刪除
  6. 我好鍾意飲empress 打的 粟米湯,原汁原味,真係唔想再飲罐頭 粟米湯湯喇

    回覆刪除
  7. 係有香濃新鮮粟米香味
    Happy Everyday 真係好介紹

    回覆刪除