2008年5月5日星期一

Today is not a good day


今日,心情不大好,感覺很是難堪,一日兩次比“老老細”鬧。


 


早上,1st  round 己問D 我完全不清楚的事,這些一向都並非我follow,更無收過有關E-mail,我不懂如何回應你?跟往,攪了一大輪,回覆你己有同事follow,你再問我,可能我答得未如你想,跟住勁燥………好彩電話,無眼睇!


 


跟住,放工 在changing room又比你捉早走,只係四分鐘,又比你鬧:「你問我係未聽吾到你講?」我當然聽到啦!只不過不懂如何回應,而且感覺很難堪、不好受!唯有回工作崗位企多五分鐘,比一班男同事圍住,又話撑我…..又話代我出頭,七咀八舌…..好煩!好瘀!得啖笑!


 


原本計劃放工後,買餸煲湯煑飯,一切取消!改為勁瞓四個鐘,遇壓最好方法。每當逃避想一些問題,最好就大被蓋頭瞓覺!


 


現在感覺好些,但仍覺戚戚然,唯有再瞓


沒有留言:

發佈留言