2008年5月21日星期三

想念你!


很多時當想念一個人,便會不假思索打一個電話,可以是沒有原因、沒有話題,但只是想聽到他的聲音、他的近況、他現在做甚麼?會否一樣想起我?


 


但現在打這個電話,不知道可以談甚麼?他身邊也許有另一個人,他總會把自己裝着漫不經心,或是談一些無關重要、客客氣氣的說話,那種感覺並不好受。


 


大家分手得這樣無聲無息、沒有一點的怨恨,做得這樣得體、這樣漂亮,已是很難得,何必為一時的思念而破壞這回憶!


 


想念有時未必一定要聽到他的聲音,聽到了有時又是另一回事!


 


幻想中的一切總比現實的那一個來得温暖、親切,還是不打那個電話好!


 


15 則留言:

  1.    啊 ...... 原來你都有愛情故事嘅!等我仲拉埋你跟 Richard 影相!

    回覆刪除
  2. 啲陳年事啦.......我依家要 Richard 呀

    回覆刪除
  3.   唔得呀,我要聽你的故事啊!我直覺你是第三者,係懵性性的加入........!

    回覆刪除
  4. 喺呀......佢有老婆架.....比佢呃咗大半年先知......
    妳呀....好衰架..... 點解知架係懵性性的加入........!

    回覆刪除
  5.   多謝你對我的信任及坦白!我做了咁耐人,除了學歷比你低、錢無你咁多,係呢方面閱歷就比你多,所以呢方面直覺比人強囉!
    點解知你係懵性性的加入? 我視你如朋友、雖然你唔係咁視我,我若對你講真話、一定係無惡意,但真話會好難聽,你受唔受得住先?你認為頂得住,我才再說吧!

    回覆刪除
  6. 講啦!寃氣.....我唔會告妳誹謗罪架...我又真係懵盛盛呀嗎
     

    回覆刪除
  7. 很好的分析
    我比較蠢又死心眼
    不過我現在一啲都唔鍾意佢
    如果佢係我老公我要離婚添
    我係咪騎呢呀

    回覆刪除
  8.  
    你現在的想法很好,係真係假你自己知啦!
    但結 o左婚,婚姻對你這種人一定唔兒戲,離婚,無咁易!

    回覆刪除
  9. 我緊係知啦....我諗都唔想諗佢呀!
    一無是處
     

    回覆刪除
  10. 死啦,快 D 匿埋我啦!

    回覆刪除
  11. 咁決絕?!佢咁一無是處?咁你當日做乜 "洒盲雞" 嘖?講多 D 來聽 吓,等我 update 吓自己嘛!

    回覆刪除
  12. 佢以前做電腦生意
    但後來摺埋無做......
    日日瞓到日上三竿....懶到死
    不過老豆有錢......住廣播道
    有物業係澳洲.......得閒返吓兼職...
    其餘都係量地多

    回覆刪除
  13.  咁你點樣知佢有太太?  你點解跟他一起嘖?

    回覆刪除
  14. 我迫佢.....咪認囉!
    當年識佢老婆係澳洲坐移民監
    我諗寂寞掛

    回覆刪除
  15.  Oh, I see ...........  
    我覺得我好似搵大光燈照住你,逼你落口供咁.... !

    回覆刪除