2009年9月14日星期一

LC Addiction

 


 


放假天


我又掛住啲煲


很想要多一個 Signature Color ~Saucepan (18cm)


兩天不夠......我又不知死.......出了 CWB 一轉


但今早只需等一粒鐘就入到倉


又心想事成


我得到啦


 





 


用來煮汁......煲奶......煲仔飯.......煮麵......


實在太方便


不過主要都係佢靚仔


有個柄.......So Cutie


 





 


今晚煮了生菜上湯烏冬


還可以沿煲上枱食


當然再襯我新買的 Round Trivet


LC 迷簡直不得不愛


 





 


再用我今期生日禮物


Skillet Grill Pan 煎我的香芧格仔豬扒


 





 


用上這些 Cookware


普通的晚餐


已令我很滿足


 


 


我要發毒誓


十年內不可再買煲


不可再看 LC  Product


明年不能再去這~有咒語的地方


我中咗 「LC 煲降」啦


 


 


 


 


---------------------------------------


不得不愛


 


男聲/Rap:潘瑋柏


女聲:弦子




作詞:林夕


作曲:黃晞睿 

 



()天天都需要你愛 我的心思由你猜
  I LOVE YOU 我就是要你讓我每天都精彩

  天天把它掛嘴邊 到底什麼是真愛

  I LOVE YOU 到底有幾分 說得比想像更快


(
)是我們感情豐富太慷慨 還是有上天安排

  是我們本來就是那一派 還是捨不得太乖

  是那一次約定了沒有來 讓我哭得像小孩

  是我們急著証明我存在 還是不愛會發呆
BABY

(
)不得不愛 否則快樂從何而來

  不得不愛 否則悲傷從何而來

  不得不愛 否則我就失去未來

  好像身不由己 不能自己很失敗 可是每天都過得 精彩



I ask girlfriend how you been
來去了幾回 我從來沒有想過 愛情會變得如此無奈 是命運嗎

難道難過是上天的安排 沒辦法 天天的每天的心思到底由誰來陪

我誠心 妳誠意 但周圍擾人的環境始終 讓我們無法再這樣的自由相戀

我精采 你發呆 兩顆心不安的搖擺 應該有的未來 是否真的那麼的無法期待 捨不得再傷害

You're girl my girl my friend
How much I love you so so much baby
看著你哀愁 要我如何怎麼承受面對

I'm sorry you're my sweetheart
My love My one & only baby

(
)會不會有一點無奈

(
)會不會有一點太快

(
)可是你給我的愛

讓我養成了依賴

心中充滿愛的節拍


 


 


 



8 則留言:

  1. 今日冇哂 d saucepan la~~~

    回覆刪除
  2. ha ha ha..............too much la..............how many you need to use?
    Anyway, just enjoy what you like and what you can afford ! Thats Great !

    回覆刪除
  3. ~明年不能再去這~有咒語的地方~
    睇吓點~!
    可能到時又係鬼迷迷咁~買呀~買呀~!

    回覆刪除
  4. 咁妳買咗咩啫 !有咩新嘢呀?
    好想睇妳 2 人 7 袋係咩?
    嗰 Skillet Grill Pan 好用呀 !
    鎖住肉汁....煎扒唔乾......
    嗰格仔皮有 BBQ Feel

    回覆刪除
  5. 每一個都咁重要.....無分彼此.....
    一個都不能小 !
    每個人在社會都有佢嘅貢獻!
    就等於我啲煲都有佢特別嘅用途 ........
    Ha Ha 我 LC 上腦 ........中咗降啦
     

    回覆刪除
  6. 妳真係了解我啫!善解人意的 Hebe !

    回覆刪除
  7. 今日比我見到有peach color 心形鍋(每日5個), 有個好似雪糕筒既煲, 有芝士火鍋套裝, 同埋d 圓煲多咗d 紅色,橙色咁la~~多人到好似打仗咁~~仲有好多日本太太 +小朋友~~
    2人7袋有: 大細pan 各一,skillet grill 2個, round grill 2個,24cm 圓煲2個, 紅色炆鍋1個, 2個方形dish, 8個長方形盅仔,6 支spatula...買完連門口個哥哥見我地拎起d 袋都話我地好大力~~
    其中一個skillet grill 同一隻spatula 係我既,特登唔帶卡去失控~~見個個用個skillet grill 煎到d 野咁靚,想買好耐la~~~
    置於其他野係我老闆買~~佢听日仲要走多轉~~好可怕~~我都係比佢道我升仙ga~~~

    回覆刪除
  8. 嘩 !仲有心形鍋添.....
    不過我鍾意紅色或粉紅色呀
    嗰個雪糕筒既煲......係摩洛哥烤盤喎
    嗰 D Stoneware Dish 係未淨得大 Size 呀?
    我想要 Mini Oval Dish 呀
    我昨天除了橙色SausePan 及 Trivet 外
    我買多一有蓋 Peach 色心型盅 及
    一藍色長方形盅仔及
    一支中黃色 Silicone Spatula 呀
    嗰啲地方唔好再去啦........小心呀
    不過妳都醒喎.......唔帶卡去......一於斷糧草....
    想買都唔得
     
     
     

    回覆刪除