2009年9月23日星期三

黑芝麻冰淇淋

 



 


是日「秋分」


早上起來


已感覺到那份秋意


相信可以自家制雪糕的時間不多


黑芝麻獨有的香氣配上濃郁的奶香


今天就做日式黑芝麻雪糕


 



 






 


 


黑芝麻味甘性平


歸肝、腎經


功效:滋養肝腎、補血潤燥


黑芝麻是一種十分具滋補作用而不燥的食物


無論小孩子到大人


尤其是老人家都十分適合


黑芝麻能補益肝腎,潤五臟


《神農本草》稱它能「補五臟、益氣力、長肌肉、填腦髓。」


名醫稱它能堅筋骨


這與現代營養學不謀而合


現代醫學認為黑芝麻能提供豐富的鈣質


對老人及小孩均有益處


對女士且有抗衰老及美容作用


道家提倡長服黑芝麻可延年益壽



 





 


材料:


*黑芝麻醬~ 50g


*糖粉~ 2大匙 (-至1小匙)


日本牛奶~180ml


日本蛋黃~2 個


糖粉~70g (-至30g)


淡忌廉~120ml


磨碎黑芝麻~1大匙 (無買>>>無得落)



 






 


做法:


 


1.   先將雪糕機內膽放入冰格最少 8 Hours,使其充份蓄冷。


 


2.  將蛋黃 × 2 & 糖粉 30g,用 Bamix  發打至接近白色狀態。


使其含大量空氣,之後加熱時,熱度就會均勻擴散。


 


3.  將 180ml 牛奶少量逐次加入 2. 裡用 Bamix 發打均勻。


 


4.  將 3. 倒入鍋內慢火加熱,


不斷攪拌至呈濃稠狀後離火。


 加熱有殺菌及除去蛋腥味的作用。但小心加熱過度會凝固。


 


5.  將 * (黑芝麻醬+糖粉) 混合均勻,取少量 4. 加入,


使抹茶及糖粉溶解。


待溶解後,再倒入 4. 的鍋中充份混合均勻。


一次全部加入的話,可能會凝結成塊或有分離現象。


 


6.  使用篩網過濾 5.在碗內。


 


7.  碗底部隔著冰水冷卻,再放入雪櫃 3-4 Hours。


要充份冷藏,否則不容易凝固。


 


8.  在 冷凍後的 7. + 入120ml 凍淡忌廉混合 + 磨碎黑芝麻,


然後倒入雪糕機內攪拌 20 mins 至糕狀。


 


9.  將雪糕取出,放入保鮮盒內再冷藏 1  Hour ,


便可使質感更硬身。


 


 


 


 


食譜來自「我冰淇淋」P.54



 






 


好香濃的黑芝麻味


黑芝麻醬是在日式超市吉の島買


但並非「九鬼」牌子


$26.9/120g



 









 


 



玉置浩二~ 結束夏天的旋律


33 則留言:

  1.   咁得閒、咁多玩意,你近來一定係當夜更,所以日間有時間玩!
    你的芝麻雪糕,視覺上已很香濃,呢種芝麻醬附甜味否?
    我一年吃雪糕唔夠 10 次,因怕肥,如果我像你會自己做,我想會試做至愛的水蜜桃味!(我去日本遇著合時,回程都會在超市買兩打水蜜桃回港跟家人分享,最佳手信。過程像保護雞蛋般,因怕寄倉被拋,白費心機!)

    回覆刪除
  2. Wa wa wa..........everyday with food..........
    想引死人咩!

    回覆刪除
  3. 我大約一星期才當一晚夜咋 !
    不過近期頗閑
    這種芝麻醬不附甜味,,,,,,,,但好油.....
    面有一層油........芝麻醬沈底
    我想下一次做 Sorbet 啦.....無咁肥
    我都未諗到配咩水果......
    Mango....Strawberry....Rasberry....
    Passsion Fruit......
    水蜜桃也是我的至愛呢
     

    回覆刪除
  4. 你鍾意就日日整比你食丫 !
    整啖試吓啦 ......好味到不得了 !
     

    回覆刪除
  5. 我建議你做 Strawberry  or 水蜜桃 Sorbet, Passsion Fruit 香味唔太出,Mango 就太大路!

    回覆刪除
  6. 我好鍾意 妳啲公仔.....好 Cute ......好應境喎!
    好就整 Strawberry 比妳食.......睇 !

    回覆刪除
  7. Blueberry..................No blueberry ice-cream......only dreyes have New York Street blueberry Cheese cake ice-cream before ...............
    But blueberry too small, need too many..............very expensive ah...........ha ha ha

    回覆刪除
  8. 冰哥!你都識食呀!
    Blueberry 要 200g 
    好彩 「我 冰淇淋」 有教啲味
    藍莓優格冰淇淋
    Yogurt 你歡喜嗎?
    得閒整比你睇吓

    回覆刪除
  9. 妳真好呀 !
    知人哋鍾意咩........多謝!

    回覆刪除
  10. 真係好味 !
    不過對於高手的.......準少奶奶
    濕濕碎碎啦
    妳好叻呀 !咩都識煮
    抵妳叫 :準少奶奶
    多多指教

    回覆刪除
  11. 比一啖妳啦 !唔夠啦!

    回覆刪除
  12. 唔好笑禾啦~~~~我哋一齊玩下煮飯仔啦~~~heheh

    回覆刪除
  13. 連個碟都好靚呀!!

    回覆刪除
  14. 靚呀 ........
    隻碟係¥6
    隻匙係 ¥7 ........
    仲有隻义都係 ¥7
    又抵又靚

    回覆刪除
  15. 請問你在哪裡買呢?

    回覆刪除
  16. 深圳羅湖商業城一間買餐具瓷器的舖頭
    舖位已忘記啦

    回覆刪除
  17. 你整得好靚呀,我都想買部bamix呀,如果一次過團購三部, Gastro 200每部都只需$1097咋,真係好平好心動. 呢度有沒有blog友或blog主有沒有其他朋友有興趣一齊來呀,真係平好多架. 可以email to me : jacqueli@gmail.com

    回覆刪除
  18. 嘩 !超平喎!係咪楊貫一版呀?
    我同妳簡直相逢恨晚啊 !
    Bamix 勝在慳地方.....又唔駛洗咁多配件

    回覆刪除
  19. 是Gastro 200版, 楊貫一版都係HK$1799, 我當然想買團購啦, 你有沒有朋友可以一齊夾?

    回覆刪除
  20. 暫時無喎......同妳推介吓
    咁啲款幾錢呀?

     
     

    回覆刪除
  21. Not available in 團購, but Gastro 200 is more powerful than yours.  Can up to 200W

    回覆刪除
  22. My Bamix Swissline is also up to 200W
    included 3 heads & blender Cup $2429

    回覆刪除
  23. Woo...........你好捨得呀!!!!!!!!!

    回覆刪除
  24. 諗咗成年啦!
    早買早享受

    回覆刪除
  25. 原來你個隻係swissline,係貴d既,因為佢送埋個Processor.

    回覆刪除
  26. 但除去 Processor .......
    妳想買嗰價真是平很多喎

    回覆刪除
  27. 哈,你早買早享受吧, 我還欠一支就可以團購了! 有冇人想join? 去我個page 度留言啦.

    回覆刪除
  28. 多謝.....多多指教!

    回覆刪除