2009年9月5日星期六

經典香草冰淇淋

 



 


滑滑嘟嘟似豬膏咁滑.....牛油蛋撻都無咁滑....


圓圓面珠我想錫一啖.....



 


我的經典香草冰淇淋


有著恰到好處的甜味和濃度


更有香草香味


成功啦



 






 


材料:


香草豆莢~ 1/2 根


牛奶~ 160 ml


蛋黃~ 2 個


糖粉~ 90g (但我-至40g)


淡忌廉~ 200ml



 






 


做法:



1.   先將雪糕機內膽放入冰格最少 8 Hours,使其充份蓄冷。



 


2.  香草豆莢用刀開,將香草籽刮出。



 


3.  將 160ml 牛奶和香草籽、香草豆莢倒入煲內加熱至沸騰。


如時間充裕,可以在散熱後放入雪櫃雪一晚,


再加熱一次至快要沸騰狀態。


這可使香草的香味更溶入牛奶內。



 


4.  將蛋黃 × 2 & 糖粉 40g,用 Bamix 發打至接近白色狀態。


使其含大量空氣,之後加熱時,熱度就會均勻擴散。



 


5.  將 3.少量逐次加入 4.裡用 Bamix 發打均勻。



 


6.  將 5. 倒回煲內開小火。


從底部翻起攪拌並慢慢加熱至濃稠狀。


加熱有殺菌及除去蛋腥味的作用。但小心加熱過度會凝固。



 


7.  使用篩網過濾 6.在碗內。



 


8.  碗底部隔著冰水冷卻,再放入雪櫃 3-4 Hours。


要充份冷藏,否則不容易凝固。



 


9.  在 冷凍後的 8. + 入凍淡忌廉 200ml混合,


然後倒入雪糕機內攪拌 20 mins 至糕狀。




 






 


10.  將雪糕取出,放入保鮮盒內再冷藏 1  Hour ,


便可使更硬身。




 


但我太心急為制成品拍照,所以未經冷凍...有啲溶!


原來自家制的雪糕超好味架




 


食譜來自「我冰淇淋」P.4



 






 


這個夏日冰淇淋


令我幻想坐在椰林樹影下的沙灘.........


聽著音樂.......


慢慢品嚐......


涼透極啦!





 


 



summer holiday


5 則留言:

  1.  你一係心急得滯,食哂 D 魷魚 無影相、一係又心急影相,D 雪糕 未企定,就捉佢影,搞到佢成身汗!還用隻咁典雅的通花 Lace 邊碟盛著,想考驗自己食得有幾快?還是唔想食咁多,由它付諸桌上?
    不過一望都覺得好濃,好好味!一面看,一面聽著 Summer Holiday,都幾襯!不過我初初聽完前奏,還準備跟 Cliff Richard 一齊唱 We're  all going on a summer holiday ......  o車 ,無人唱,玩我!

    回覆刪除
  2. Oh ,Sorry ! 因我有個 Blogger 跟你的名一樣,上次煮魷魚無影相 .....所以我誤會了! 現修正如下 :
    一望都覺得雪糕好濃,好好味!一面看,一面聽著 Summer Holiday,都幾襯!不過我初初聽完前奏,還準備跟 Cliff Richard 一齊唱 We're  all going on a summer holiday ......  o車 ,無人唱,玩我!
     

    回覆刪除
  3. Queen.....我都想錫一啖.......... ........香草冰淇淋......

    回覆刪除
  4. 多謝到訪 !
    呀圓圓面珠的確企唔穩重成身標晒汗....
    似烈日中暑多啲 !

    回覆刪除
  5. 隨便啦 !
    加吓佢腳仔軟 .....叫唔到非禮喎 !

    回覆刪除