2009年9月29日星期二

蛋白燉鮮奶

 


 


制作雪糕後


便會很多蛋白滯留在雪櫃內


要想辨法清一清


才可 Next Round


就做蛋白燉鮮奶


又可為我的靚靚 Ramekin 剪綵



 





 






 


材料:


北海道特選3.6 牛乳~400ml


蛋白~ 4 隻


糖 ~ 4 茶匙



 






 


做法:


1. 蛋白用 Bamix 發打,用篩過濾走蛋白筋。


2. 將牛奶 + 入發打後的蛋白 + 糖>>>再用 Bamix 發勻。


3. 倒入盛器內,並用茶匙除去表面泡沫。


4. 蓋上盅蓋,用中火蒸 15 mins,再轉慢火蒸 5 mins 便成。



 






 


今夜先來一個熱食蛋白燉鮮奶



 






 


另外兩個留待明天凍食



 






 


北海道特選 3.6 牛乳做甜品確不同


頗濃郁的奶味





 


------------------------------------------------


花心


 


周華健


 


作詞:厲曼婷


作曲:喜納昌吉 (Kina Shoukich)





花的心藏在蕊中 空把花期都錯過
你的心忘了季節 從不輕易讓人懂
為何不牽我的手 共聽日月唱首歌
黑夜又白晝 黑夜又白晝 人生悲歡有幾何

#春去春會來 花謝花會再開
 只要你願意 只要你願意 讓夢劃向你心海

Repeat


 
花瓣淚飄落風中 雖有悲意也從容
你的淚晶瑩剔透 心中一定還有夢
為何不牽我的手 同看海天成一色
潮起又潮落 潮起又潮落 送走人間許多愁

Repeat
,

只要你願意 只要你願意 讓夢劃向你心海






 




12 則留言:

  1. 白白滑滑....正呀 )))) )))) ))) )))) )))

    回覆刪除
  2. Woooo.......................咁有冇双皮奶呀?.................

    回覆刪除
  3. 送妳一啖白白滑滑

    回覆刪除
  4. 好啊!試吓整比你吓........等吓 啦

    回覆刪除
  5. 都 OK .....但唔夠甜
    要加食剩的海天堂龜苓膏糖漿.....就夠甜

    回覆刪除
  6.     好靚喎,牡丹綠葉、相得益彰!
    個 Yahoo Blog 近幾日好似無人寫 Blog 咁,停留在前三四日看過的,我想又是其系統故障了!
        我特登 "摷" 才搵到你出來咋,幾棒場!

    回覆刪除
  7. 超可愛啊 !那個發夢護士超可愛.......似我呀!
    偷懶係到........Day Dreaming
    我想用來做個人照片!
    剩係睇妳啲回應及公仔就知妳捧場 !
    有妳我更否努力寫 Blog ......想睇公仔呀嗎!

    回覆刪除
  8.    呢個 有血有肉版先 o岩你喎!

    回覆刪除
  9.   好 Sexy 呀..........I like it

    回覆刪除
  10. You can try it.....simple & easy

    回覆刪除