2009年9月10日星期四

杯酒當歌

 


 


早兩天


由元朗入福田口岸


又是 Hea ....偷得浮生半日閒的日子


 



 


令我覺得自由自在.....了無牽掛的生活


無家室的人


總可以行到邊.....食到邊


不需要趕回家煮晚飯....湊小朋友.......


向任何人交代行蹤


這就是單身的瀟灑及福氣


飲杯


 



 


鹵水鵝 .......松子魚是有難度的餸菜


出外用膳就是要 order 這些


 



 


---------------------------------------


杯酒當歌


 


歌手:許冠傑


 


作曲:許冠傑


填詞:許冠傑/黎彼得


 



我時常清風兩袖,吊兒郎當最自由,
但得有三餐足夠,為人樂觀好少掛憂,
咪彈人貪新厭舊,愛情如海市蜃樓,
問天賜幾許佳偶,離合悲歡定必有。

飲番杯冰凍啤酒,高歌一曲氣量厚,
無謂再去為情悔疚,你盞心罨得個嬲,
我懷疑天邊宇宙,有神靈管轄地球,
實應要睇通睇透,成敗得失莫追究。

大家要睇通睇透,成敗得失莫追究。






 



 


10 則留言:

  1. 一齊飲番杯冰凍啤酒......高歌一曲氣量厚

    回覆刪除
  2. 鹵水鵝好似很入味,加埋飲啤酒,我都鍾意,但只限一杯!
    三味 食送,係咪跟第一幅相那背包男一起嘗呀?

    回覆刪除
  3. 妳都鍾意鹵水鵝呀.......真係好入味 !
    隱姐呀 !妳都知我餓...........男....
    通街揾個入茶樓食飯都幾好喎 !

    回覆刪除
  4. 真係又抵又好味呢 !

    回覆刪除
  5. 估錯了,無獎!
    你暫時無男伴,多是有一定的要求 和未遇到嘖!

    回覆刪除
  6. 呀隱姐!妳真口甜嘅嘖 !

    回覆刪除
  7.        
    我地有無機會?

    回覆刪除
  8. 一齊 Chat chat 吓先啦......啲.....人哋怕醜 !
    好衰 !又話自己直.........呃人
    其實係咩機會呢 ?

    回覆刪除