2009年9月27日星期日

新居之喜

 


 


好朋友終於成為業主


搬入新居 2 個多月


忙於旅行.....忙於收拾.....


至昨天我們才能蹅旺場


這裏擁有完善的屋苑設施


 





 


與隔離屋露台


近在咫尺


 








 


由小到大


都盼望有露台的屋


可晾衫....種盆栽.....放單車....更可晚間乘涼看星星


又想到 Pretty Woman .......大結局的一幕


我愛浪漫的露台


 





 


客廳面積小小


但亦很實用.....雅緻呢!


 





 


這個 37" 電視也恰到好處


我又想換啦......


我部「大舊衰」幾時壞呢


 





 


仍可放鋼琴


 





 


這個書...客房也不錯呀


 





 


可以放梳化床


 





 


厨房一應俱全


 





 


這是朋友的自家制~芒果芝士蛋糕


帶來給我們試試


 





 


很好味......不需用焗爐


我又要美味 DIY


 





 


這個會所設施也不錯


 





 


有宴會廳


 





 


有桌球.....酒吧房


 








 


有保齡球場


我們 Book 了一粒鐘


$100/Hr....都幾貴


 





 


有 Gym Room 添


 





 


好朋友話最吸引她置業於這屋苑


某程度是這條大街


這裏的商舖充滿人情味


每次購物.....散步都有一份不可多得的親切感


這間麵家很出名


我外賣了一碗牛腩河上樓


確實態度親切.....隔離舖伙記也來寒暄招呼


恍似不是這個年代的人類


 


 





 


我們又多一位獨居姑婆成員


平安鐘就預埋妳啦


『姑婆大聯盟』


 


 


 


------------------------------------------


 


新居


歌手:梁詠琪


 


作曲:黃國倫


填詞:林夕


 


 


曾經 偷偷想有個新居
還須 親手清理掃灰水
顏色 只得雪白亦有趣
隨便 多添數十樣玩具

如果 真可擁有這新居
唯恐 單身一個更空虛
如果 家中角落沒愛侶
如此 落力佈置又為誰

*
常期望有個個人佈景 看星垂
曾多麼響往這小宇宙讓我隨時甜睡
卻怕宇宙太小 欠一對
有了恬靜沒有愛情
新的餐檯 可以 伴著誰... *

寧願 偷偷躲進你新居

隨便 飾演檯角廢紙堆
才知 繽紛美夢在這裡
才可 日夜與你亦伴隨

#
常期望有個個人佈景 看星垂
曾多麼響往這小宇宙讓我隨時甜睡
卻怕宇宙太小 欠一對
有了恬靜沒有愛情 樂趣分給誰 #

Repeat # * # *


 







5 則留言:

  1. 隱姐好有經驗住大型屋苑
    可能我從未住過有露台的屋
    晾衫真是很方便呀......不需晾在厨房吸油煙
    秋涼又可放張櫈出露台.....
    得閒沖杯茶睇吓書.....諗吓野都唔錯喎
    我又無諗到颱風的威脅及墨七的檢查
    但都係間唔中啫
    有會所啲樓......的確管理費貴
    咪得閒落去睇雜誌.....報紙.....做 GYM .....Sauna吓
    我哋無人問津 .......已經係過期貨啦
    妳真係唔明白啲『姑婆聯盟』嗰會

    回覆刪除
  2.   唔好用過期貨、姑婆聯盟來形容咁衰啦!你們的自主能力唔係個個有,上天係公平的 ,你們的逍遙亦唔係人人能享有!(你睇你有LC煲,我又無!)
    我唔係有太多住屋經驗,只係在某些事情上會比較祀人憂天,無事就最好,有事都已有心理準備,即時拆解!

    回覆刪除
  3. 妳真係識安慰人!
    哈!嗰啲煲係人都買到啦.........妳唔買啫!
    妳似做 Management 啲人.......
    係 Risk Management~有危機應變的思想
    我好鍾意隻煎雙蛋

    回覆刪除
  4. 你本身都有兩隻蛋啦!  
    不過都係唔好得罪你,我怕 .......

    回覆刪除
  5. 係兩隻蛋 .......
    係呀......追住嚟打........
    好鬼鍾意妳啲公仔......仲有無添呢?

    回覆刪除