2008年9月19日星期五

Farewell Gift


你又買鏡頭?你學懂怎樣影相咩?末!


係 Farewell Gift 嚟!唔係!嚴格來說係:「我標了今期尾會!」


 


點解?因為凡有同事離開都夾錢送禮物,這 9 年來,我都夾唔少!------------包括 Transfer out!.........Resignation!Retirement!當然唔包括 Passed away 啦!個 D 叫帛金呀!不定上限!大家利是添


 


我這份禮物是由 59 個同事合資買,每人 $30 ,要向人力資源同事申請,原來可自己補貼買超資禮物,意思是可以買架車都得,今次「妹仔大過主人婆」


 


其實,我唔想要甚麼禮物!老世話攪晚飯雀局,我平時甚少參加這些聚會,我一口拒絕,她就話夾錢送禮物比我,我唔想樣樣都 Say "NO",又唔想走得鬼鬼崇崇咁!


 


但獲利是要回吐的,我買了 7 個 cake 請同事食!好彩送貨!唔係搭的士都唔掂!這就是人情世故嗎?得個「攪」字!


 


這就是 11 mm, F2.8下的傑作---Powerful !可以睇多好多!好多!去旅行就 Very Good 啦!影女仔腳好靚、好長!我還想影長腿姐姐!




2 則留言: