2008年9月9日星期二

九月的禮物




九月是我的生日月份,各大曾經惠顧的護膚品牌、食市、超市等都有小禮物或優惠。


你睇↓美國牌子 Kiehl's 送 Nuturing body washing cream (30ml)及 Nourishing Cream (30ml)-----去旅行就方便!











日本牌子 Mennard 就送皇牌溫泉水 Spa Mineral 或 Herb Mask,溫泉水我己用了兩支啦!我當然選我未試過的 Herb Mask (20ml)!另有優惠買 $1000 平 $100,但我今個月已無 quota 買護膚品啦!可惜









連 City Super 都有圍裙送,不過夏天我不太喜歡著圍裙煮飯,因為我太怕熱啦,我連衫都唔想著,再加條圍裙就死得!係未都幾靚喎!冬天時我就會用囉!











這對鞋不是送,係我最貴的一對 Sneaker! 第一次連卡佛買鞋呀!好似食完飯埋單咁,唔駛行去比錢囉!











點解買?好 detail......好 vintage.... 好鍾意隻紫色.....比Converse 舒服.......一定經常著.........Causal 得嚟有型囉.......近排不太開心呀!............... 充分理由!唔買都唔得!


 


我啲風糧用得七七八八啦!咁未風吹雞蛋殼.......財散人安樂


 


下個月重有呀,比今次還要多喎!期待中


 


沒有留言:

發佈留言