2008年9月16日星期二

後會無期

 


老老世間中的咀臉,非常非常令人討厭!


 


今早返 day duty,預備交 case 及 assignment 比下一手同事。師姐做 I/C 問幾個問題,老老世無禮貌兼撩交鬧狀態,簡直克人憎,並非解決問題,只是想盡機會侮辱人,正衰人


 


師姐:還有兩星期不夠,我要出 duty,想問下有無 extra manpower,我要出 request duty 比 minor staff 啦!


 


老老世雙目放光:宜家幾點?十點半?我開左會未呀,我都未同老世開會,我點答你?你唔知幾點開會?明知故問!


 


我在電腦位聽住,心想:正乞兒!唔問又話你唔問,人地點知你幾時同老老老世傾物、講物,你只需要答未知住,未同老老老世傾未得囉!擺款!


 


師姐:明天早更有人 Sick Leave,可否找新人轉早,但呀 Queen 12 點要開會,變了2 個新手坐陣!


 


老老世更變本加厲,咀臉勁衰:你話?你話得唔得?唔駛樣樣問,自己 decision making ,你話?未係!唔得你又問!打電話問老世返唔返啦!自己諗真先問啦!


 


我想:變態!簡直揾人出氣!師姐只係講有邊個可以返,問得唔得?講出有咩 alternative?無人係嚟,就物都得!胡亂自把自為,又話你唔駛問佢!好可惡!


 


幾條問題,全部都無解決,只係擺官威,比氣人受,睇見佢就想掃走佢!正衰人!


 


佢一走,師姐就想喊


 


眾人:唔好激動,揾食都係過7 個鐘!唔好理佢!


 


好討厭的老老世,經常無厘頭比氣人受!同老世話我那樣做得差,那樣不足!老世話:唔駛理!莫須有!你都走囉!


 


還有明早一朝,我以後都唔想再見妳!後會無期!死乞兒


沒有留言:

發佈留言