2008年9月11日星期四

黑色 911

 


 


今日,簡直是我入行的經典黑色 911,無可能邪到咁!我行了個甚麼運呢?


 


九號風球 822 那晚個會都未開,又未講那個甚麼sharing session。今日又來一次,又是我 I/C,又是 sudden 過 sudden ,不過今次人手充足,老老世在場,我經驗豐富以致臨危不亂,所以無出洋相,老老世一句挑剔的說話都欠奉,她準時放工還語帶輕鬆地說:「我走啦!你慢慢攪埋啦!」


 


但我就比其他同事揶揄到…………………


 


:嘩!你黑成咁!你都係啲走!


:你太好人,啲case 都要跟你走,跟唔到你去邊,寧願去…….你都得啦!


:你明天最好去買番條六合彩!


:你孖寶都中,下一次就中 3 T


:你一日未走都難保,重有一個星期多….你小心上路!


另類專業:你都係啲走,你留係到都唔係幾掂!唉!我都唔留你!


Ms E: 你攪物鬼呀!又係你!


好朋友:我次次打電話比你,都比你笑死!你好黑呀!


 


死未!真係黑成咁!在這裏26 個月 4 次發生這些事,4 次都是我 I/C,連最後也難逃兩劫,又難保還有沒有?


 


今晚要啲瞓,明天早上還有大把手尾跟!


沒有留言:

發佈留言