2008年9月21日星期日

赤柱行

 


 


已經有好幾年無到過赤柱,今日與峰峰媽、好朋友、Ms E 入赤柱,咩話補祝我生日?上個月中咪食左啦!其實都是揾個理由出來行下兼送峰峰妹返寄宿學校。


 


1400 先到美利樓食個又 Lunch + Tea Buffet,呀 Waiter 叔叔話可以由 1400 食到 1700 ,即 Lunch 同 Tea 時間都橫挎,收費 $168/person,妹妹半價添!


↓咪就係這間德國餐廳囉!



入到去,好有德國 Feel,好鐘意個樓底!



但座位就好迫下,勝在裝修同氣氛好!



Waiter 問:介唔介意坐户外?我就一定唔掂!唉!我是超級怕熱鬼!啲外藉人士就鍾意晒太陽兼可看靚 View。



個 View 望海→→→→赤柱卜公碼頭



好多德國啤酒杯,最大一個放門口位,好靚!



↓Lunch 與 Tea Buffet 的分別是有德國豬手Order,第一啖好脆、好好味,我話:「嘩!好味到不得了!」Ms E 話:「誇張啦你!」但第 2 round 就無咁好味啦!因為我飽囉!



我們真是 hea 到 1700 離開,然後送妹妹返寄宿學校。


沿途有很多露天餐廳,好似身處外國咁!




赤柱大街



行下行下!我又滿頭大汗,我想我前世係苦力嚟,點解我咁大汗?好不容易才到學校啦!



這是女宿



F.1 仔----所以 4 人一房,4 個小妹妹,天真、活潑、可愛,古靈精怪,經常大笑,可感覺到完全沒有憂愁、煩惱!令我們回想 N 年前的宿舍生活!



地方很大,連 Church 都有!



這就是學校的校園!



你估邊對鞋係我?咪↙囉



 


出回大街,已是收檔的時間。




黃昏的美利樓及卜公碼頭




好攰啦!明天又要返新工!


願工作愉快!


沒有留言:

發佈留言