2008年9月13日星期六

家好月圓迎中秋

 


今晚全家出外用膳------團圓迎中秋!哥哥因遲了 book 枱、所有較好的酒樓 fully booked,退而在我家的場商內,粗製濫做,套餐大量兼品種多,但價錢亦便宜。


 


你睇我買了什麼比我姪女食?


一家四口只能有兩個日本蟠桃,我解釋此果只得天上有,人間難得幾回嘗,這些美味的水果,要少少地分甘同味才覺美味!其實係我孤寒呀,唔捨得買多兩個


姪仔、姪女:「嘩!好嘢呀!姑姐!咁貴!當然明白啦!」


我又呃細路啦


 




 


還有美味的巨峰提子!其實我都未試過!


 



 


今晚的套餐"映月豪情"------------------


 














 


好飽!又想瞓啦


 


 




沒有留言:

發佈留言