2011年10月5日星期三

西芹炒雞柳





試用新 Blog 的第一篇

煮的『西芹炒雞柳』















Por Que Eres Asi


18 則留言:

  1. 终於OK有公仔睇,妳可以用猫屎右click high line咗個句子然後转colour。

    回覆刪除
  2. Queenie, 想問下我睇到妳呢篇post 既時間係9:35pm,o岩唔o岩呀?我篇post就好離奇.....我自己睇到14:00,但Blog友見到上面顯示今日7:00am,連佢地D回應都由15:00幾變左早上7點幾!aiya....唔知乜樹?:S

    回覆刪除
  3. 等我send email 問下阿苦先!謝謝妳呀!

    回覆刪除
  4. 終於見返個女王頭喇,哈哈
    女王陛下,睇來我的三個10月都好忙碌。下週一(10號)大少奶唔得閒。咁 15-17 happy will go to taiwan. for me 20-25 will go to jiuzhaigou and 30-1 taiwan too.

    how about you? when u will fly to japan ?

    maybe we should hv our gathering in Nov la .

    回覆刪除
  5. 嘿,如果你出開九龍,可以來我家坐下先咯。我有野相求你幫我買吖(羞)

    回覆刪除
  6. 你都轉咗嗱,我千萬個唔願意呀!但係今日收到死亡通諜,再唔轉唔知會唔會無晒d嘢,嗚嗚......而家又無公仔,表達唔到我嘅情緒,好唔鐘意呀............!

    回覆刪除
  7. 轉咗一星期....同搬屋一樣....要重頭執....好慘!好煩麻...not user friendly!寫 Blog 都好煩....no eye see! 無計?一係放棄一係繼續....人生太多無奈的接受.....還是盡力執好佢先算...或者日後又一番新景象....妳會好鍾意呢! Who Knows?

    回覆刪除
  8. Queenie, 請教下妳點樣將每篇post裡面第一張相擺番出黎咖?我見到妳d表情公仔都先過張相,應該出唔到咖喎 ..........

    回覆刪除
  9. O....原來咁樣!等我試下先.....唔該晒;)

    回覆刪除
  10. 11/11 阿大少奶話應該都ok :) 如果唔得,係唔係應該約12/12 呢,haha (^_^)

    回覆刪除
  11. 11/11 阿大少奶話應該都ok :) 如果唔得,係唔係應該約12/12 呢,haha (^_^)

    回覆刪除
  12. hi~好久不見了,我沒有心機再攪亞苦了,
    由它吧,得閒再來探你.

    回覆刪除
  13. Thanks! 攪掂!有 uncle 嘅指導真好...一天光哂?

    回覆刪除
  14. 等嚟吓!!得閒就好嚟 lu 喎!

    回覆刪除
  15. 明明見到有新post ,點解唔見咗?>.<''

    回覆刪除
  16. 新亞苦好矛私隱 ''/\''

    回覆刪除
  17. 隻虎真係想玩c人呀><

    回覆刪除
  18. 佢要我重新執過晒....正無好帶歇....C 啞苦 !

    回覆刪除