2011年10月11日星期二

Kitmade Comfort Food~ 蜜糖芥辣檸檬腩排




一直以來對某種醬料都有莫名的喜好

蜜糖芥辣是我愛好的其一

香甜滋潤冶味再配上檸檬的清新怡人感覺

是我近來最滿意之作


有沒有興趣試煮煮~ 蜜糖芥辣檸檬腩排

Pork Rib wth Honey Mustard & Lemon










材料:

蒜頭~ 3 粒

乾葱~ 2 粒

忌廉~ 2-3 湯匙

雞湯~ 1/2 杯 (以一粒濃湯寶稀釋)

拔蘭地~ 1/4 杯 (以紅酒取代)

檸檬皮蓉~ 1 個

腩排~ 640克 (以金沙骨取代)

鹽~ 少許

黑椒碎~ 少許

粟粉水~ 少許(用了蜜糖的汁已很稠→∵沒有下調)





蜜糖芥辣汁:

蜜糖~ 2 湯匙

芥末籽醬~ 1 湯匙 (Skip∴家裡沒有存貨)

英式芥辣~ 2 茶匙 (∵+多 1 湯匙)

生抽~ 半湯匙 (+ 至 1 湯匙)

檸檬汁~ 半個 (+ 至 1 個)



調味不能作準

期間不斷試味調較為佳









做法:

 



*金沙骨洗淨抹乾,下檸檬皮蓉、少許鹽及黑椒碎拌勻備用。
 



*蜜糖芥辣汁材料拌勻備用。
 



*燒熱少許油,下蒜頭及乾葱爆香,下腩排煎至兩面金黃。

此時,讚拔蘭地,小心搶火,再注入雞湯。



*再注入蜜糖芥辣汁,加蓋焗 20-25 分鐘,

有需要可以加少許粟粉水埋茨,

最後下忌廉,再以少許鹽、蜜糖調味即成。






Tips:


腩排宜選用帶肥的。

讚拔蘭地時,宜轉小火∴大火太大會容易搶火。





食譜來源:Kitmade Comfort Food 心靈良食 by Kit Mak





 





Magic is the moonlight

6 則留言:

  1. 蜜糖芥辣檸檬腩排>>>>>>我都好想煮(不過最好以Queenie取代) Hahaha ;D

    回覆刪除
  2. 睇落好好味咁吖(流口水) 女王,請問如果屋企冇白蘭地,可以用咩代替?

    回覆刪除
  3. 妳嗰 D 好多我都未煮....我特特去好到底買咗樽蝦籽...要 $80 好貴丫!我想煮你嗰味『蝦籽魚肉海參』...買咗成兩個月都未攪放咗入雪櫃喇!

    回覆刪除
  4. wakakakak 衰女包,tart 嘢 (^_^) 女果然係娘家賊,hehe

    回覆刪除
  5. 仲話唔識煮!^^
    喂!獨食難肥喎hahaha

    回覆刪除
  6. 睇住譜嚟煮....難啲都唔識....係我獨食肥 C !Thanks !

    回覆刪除