2011年10月12日星期三

My Unique




從寫 Blog 而認識兩年~ Mei

昨天很高興與和譪可親、健談、

能幹、好學、活潑及充滿創意的同袍共敘午餐

多謝妳的心意.....










擁有婆仔性格的我

很喜歡婆仔拖鞋、婆仔鞋 (Ballet Shoes) & 婆仔銀包

但人手一針一線、獨一無異的還是第一個

如此有心思的配搭~ 紫色蝴蝶結扣

My New Unique 口金 Collection








Give Thanks!






 

Praise Baby Collection-Give Thanks

12 則留言:

  1. 我唔覺得你婆仔喎^^
    好開心你鍾意個口金,手工麻麻唔好意思啊!

    回覆刪除
  2. 我有時都幾婆仔...有啲長氣....有啲囉唆.....有啲唔放心....有啲婆仔數口....有啲煩.....我好鬼鍾意拍拍銀包....但又唔會用...因放唔到 Card...但就係鍾意拍拍吓同個形....口金...完全無破綻的手工...Best! Thanks!

    回覆刪除
  3. wow 你好多collection 好女仔,好靚 (^_^) 動作好快 ikea 已經買咗 (-_^)

    回覆刪除
  4. 係丫....我咩都鍾意一餐...我好 like 啪啪吓口金....好復古!又鍾意花樣年華啲繡花拖鞋.....好婆仔!個花盆買咗好耐!啲餡米仔蘭就昨天買的....好鍾意....放係茶几好靚.....好介紹吓!其實我係 Jenny Cheung 個 Blog 睇到http://blog.yahoo.com/_ON7EDGNWY453WSMIU2PYUHYCOA/articles/26042/index...但唔知邊到買....好彩見到妳有...Ikea...

    回覆刪除
  5. queenie你俾咁多條Link我睇,想引c我咩,大少下令五年內無得傾去日本呀><
    我的shopping list:satin pink 花花碟,要深果款,扁果款怕唔好裝食送
    satin pink 的心型碟{呢隻你睇情況,太重就no la)
    大的陶瓷刀,顏色次序:粉紅>黃>綠>藍
    Tokyu Hand 的花、心矽膠盒
    Thanks very much!!!!!!!!
    我一路打一路

    回覆刪除
  6. Haha...呢個lace 花盆近來好hit播!我屋企都有呀!不過,我係深圳買,仲有吊盆款咖!;P

    回覆刪除
  7. 我簡直一睇就鍾意,我覺得又平又靚,好有優雅的感覺.....更是 Jenny Cheung 一個轉營成功的同袍都是露台擺設......Hehe 原來 Happy 妳都有...仲要深圳買添....咁幾多人仔? 香港就 $24.9 ....一定平過!

    回覆刪除
  8. SZ Ikea 賣¥19.90,差唔多呀!;P

    回覆刪除
  9. 真係差唔多喎...無咩 SO......Hehe!

    回覆刪除
  10. 來個總結先: 1.)大心心深碟 (第一要 satin pink:第二要 plum 色) 2.)兩把大的粉紅柄刀 3.) 一把大—把小黑色係陶瓷刀....妳意思係全把黑定剩係個柄黑? 小嘅意思係咪生果刀仔 size?.....嘩!咁嘅組合係食大茶飯喎....喂!預埋我好喎....有世界做....姑娘妳點知傍身咁簡單!^o^ hehe

    回覆刪除
  11. 淨係個柄黑色得啦,小既就係生果刀^^呢pair無黑色就要apple green: 粉紅色果兩把無就要黃、綠、藍: 仲有Tokyu Hand 的花、心型矽膠盒 ^^ 如果有大茶飯一定預埋你,到時報紙頭條就夠睇頭啦hahaha

    回覆刪除
  12. ok! no problem..矽膠盒好輕又唔會爛....easy job! 咁客氣...多謝先!

    回覆刪除