2011年10月9日星期日

深圳津美涮


 






今期介紹的並非香港食市

是九月份誤打誤撞到了深圳東門一新開張的旗艦火鍋店

Jetso :消費滿 ¥100 送 ¥100 Coupon

所以這次是第二次光顧

就嘗試寫下這間食店的評語







位處於東門深圳劇院旁

老街站地鐵 G 出口~交通便利

兩層樓高廣場

地方寬敞至未能地盡其用

形像擬似走廉價 & 年青人路線




 



火鍋材料未見突出新穎

都是走一般傳统火鍋店路線

不過火鍋食材以新鮮為首要~ 這點是做得到的

火鍋湯底有麻辣、大骨、菌王、蕃茄、

清補涼  (大:¥10;小:¥6  )

及較特別的天然椰子鍋   (大:¥22;小:¥12)

第一次已嘗椰子鍋~未覺有突出驚喜

今次選的是蕃茄鍋~ 都是一般即不過不失之作

但建議窩底宜煲滚才上客人桌上→ ↓浪費時間→阻礙人流

我們點了三人套餐  ¥118

有肥牛、羊立卷、鮮蝦、金針菇、鮮豆皮

什錦拼盤、冬瓜、時蔬及包鍋底 (除椰子鍋)

我們二人為要使用¥ 100 Coupon (不包括飲品及醬料)

∵要再 order 多 ¥ 82 的鍋料

即再 + 魚片(¥12)、麥菜(¥8)、農家雞(¥22)、

生蠔(¥22)及菌菇拼盤(¥20)

Total: +¥84 就剛ok

先評評三人套餐:三人套餐的定論務必有三人食物的份量

多寡還是其次.........但每樣食材必需備有三份才不失三人套餐之名

細看那什錦拼盤只得一個麵餅、兩粒南瓜及兩粒豆卜

這樣廉價的食材也未能關顧每位客人

可見食店對菜單管理設計未見細心及周到





 



用膳前每位客人送上圍裙使用

可見貼心但個人感覺亦屬可有可無

但圍裙尚算清潔企理

可一用亦無妨

但未能達至 Appreciate  的 Level




 



這個自助調配醬料 ¥4/head

值得一讚

款式多達 10 多種、新鮮及味道 Ichiban

有羊肉 (孜然) 醬、牛肉醬、菌菇醬、芝蔴醬.........etc

桌上那餐墊還有指示客人如何混出獨特的醬料

可知醬料是火鍋的靈魂......Like




 



看看我混的其中一款

但¥4/head 略為索價便宜了.......

建議價錢可略提高一點



 



環境寬敞

可有快餐形式的 Bar 枱及卡位供應

就算一人前來也不覺唐突




 



還有這個自助飲品¥6/head (5 款) 也很相宜

但我們都不喜歡甜飲

∵未有一嘗→不能下論

左邊的是自助涼菜 ¥4/head ~4 款
 
賣相不太吸引

但這樣可選擇下取決涼菜......也值得一讚




 



再看服務員的質素

國內普遍薪金遠較香港低

但聘請廚房部及樓面要達至人盡其才及物盡其用才是前題

當晚所見各部門投閒置散.....未能達香港標準

正所謂〝無喱醒目〞

在香港只要用上一半人手也能達事半功倍

試想想換了澳洲牛奶茶餐廳的樓面

相信可達至以 1 敵 3-4

這樣歸根究底是國內的員工培訓不足及管理不善

聘用香港人作管理階層才是明智做法








記得第一次光顧是 9 月4 日新開張期間第三天

晚上 20:30 突然所有員工 (包括樓面、廚房部、清潔部....)

都走出餐廳大堂前

播放「皇后大道中」「十分十二吋」在客人周邊載歌載舞一番

為時 ~10 分鐘

情況如下↓











今次見職員又作喬裝在餐廳中穿梭

老實講只覺無謂節目及食店形象並未見鮮明突出

或另作說法可增加員工的 Team Spirit & morale

但置身處地只覺娛樂不足......却有少許勞民擾客之嫌

實屬多餘之舉......不做也罷








火鍋種類簡單及一般

未能有鎮店之食材以提高店舖名氣



 



餐後有小小果盤及香口膠

都不失服務誠意






 

 





扣除 Coupon →每人¥55 (HK$67) /head

價錢十分相宜

但短期內不會有計劃再到訪

問題是沒有賣點

論便宜以原價 HK$130/head 又未夠吸引

論食材、窩底又未見有突破驚喜

論醬料吸引力又未到再來光顧的力量

論服務又未達賓至如歸

一切只屬不過不失

但若生存在香港便是不足





---------------------------------------

話太普通

農夫

作曲: 季欣霈


作詞: 6 Wing,C Kwan,季欣霈




牛肉(牛肉)六點半(六點半)
我喜歡你(我喜歡你)你講乜啊…


*我 普通話 太普通 怪 小時候 不用功
 我喜歡你 卻不能溝通 情話在我心中 卻卡在喉嚨
 我 普通話 太普通 怪 小時候 不用功
 我說廣東話 你聽不懂
 你 *


Apay:
唔識聽 唔識講啊


姑娘 怎麼不走過來
對面的女孩都已經看過來 看過來
看我心花為你朵朵地開
我想 帶你去山頂看夜景
我要 帶你去中環shopping
你要 去邊我就去邊
這些話怎樣說才行


你喜歡我 不喜歡
為何你一見我就發呆
你喜歡我 不喜歡
為什麼你都不說出來


Repeat *


姑娘 怎麼不走過來
對面的女孩都已經看過來 看過來
看我心花為你朵朵地開
我想 帶你去好吃的茶餐廳
我要 帶你去蘭桂坊clubbing
你要 去邊我就去邊
這些話怎樣說才行


Apay:
好丫 去邊係咩嘢啊
你喜歡我 不喜歡
為何你一見我就發呆
你喜歡我 不喜歡
為什麼你都不說出來


你可能不知道我的名字
其實我在香港很紅 每天上電視
很多冠軍歌 寫很多歌詞

這一次 特別獻給你
我和你語言不通 我普通話與眾不同
我想告訴你 你的笑像微風
怎樣說你才懂 我真是沒用


我 普通話 太普通 怪 小時候 不用功
我喜歡你 卻不能溝通 情話在我心中 卻卡在喉嚨
我 普通話 太普通 怪 小時候 不用功
我說廣東話 你聽不懂


Apay:
唔好意思啊 我唔識聽又唔識講嘅…






 

 

12 則留言:

  1. 報導得好暢細,
    國內的服務員欠缺一點heart!

    回覆刪除
  2. 國內啲 waiter 真係差一節....反應慢 (唔得眼明手快)...另應變能力低e.g. order 雞→但今日無又不懂轉膊介紹其他......一味人頭多但擔天望地....正係無喱老醒......要揾香港人培訓及管理吓!

    回覆刪除
  3. 回唔回到本呀?不過我幾唔鐘意去東門,覺得果邊比較雜,姐姐幾時帶我去玩吓呀?

    回覆刪除
  4. 兩次光顧差唔多啦! E + 國內通脤得很多...以 HK$ 67 抵到爛...喂幾時帶我去食豹肉就真....妳忙完未啫!妳先係識途嫩馬!

    回覆刪除
  5. 見到個廚房咁多員工又個個咁得閒睇風景,笑咗 :) 姐姐,幾時帶我去深圳浦下吖?(^^)

    你配首歌好抵死,絕,hahaha

    回覆刪除
  6. queenie, 29/10(sat) 大少奶話日頭ok, 你得唔得吖?

    回覆刪除
  7. 係丫!人頭就多但做嘢嘅人少.....啲 waiter 都多但唔多留意客人嘅一切....要揾人管吓先得!妳 c 鬼我帶....妳精靈過我啦!

    回覆刪除
  8. 隻歌好得意呀!我未聽過;P 我成日番大陸,對佢地D食肆都見怪不怪.....唉!無論Dhardware幾咁豪,奈何個個做野既人大都冇乜誠意>>>>>>冇heart,初時我地都好mun.....但我而家都化喇!唯一唔可以放過就係果D起禁煙區吸煙既食客,D經理部長永遠唔敢去勸止,我一定堅持要佢地去做野:l

    回覆刪除
  9. Queenie, 請問妳隻lace 碟係乜野色呀?

    回覆刪除
  10. 所以香港人係 smart...快手、轉數快、會動腦筋、懂管理、有 Gimmick,、肯花心思及勤力.....只係公利多....少 sale 温情....但有無一處及香港.....快、醒、靈、求變!

    回覆刪除
  11. 係丫!Feon 之前問過10/10 ....我話看夜....咁就11/10 pm 啦!佢話都 ok....可能未 confirm...anyway 唔緊要....現在confirm 29/10 下午喎!我想要粉紅...淡紫 only! 我都想訂但郵費貴

    回覆刪除