2011年10月29日星期六

Feon 夢幻樂園




Feon's Wonderful Land

有幸被邀請 Blog 友仔的新居~ House warming

過了一個興奮難忘的下午

感覺猶如遊歷一個夢幻樂園

我全程都是這樣幾句:『嘩!好靚!』『我想拎出嚟睇吓!』

『係邊樹買?』『好貴丫!』『好平丫!我又想訂!』

最後一句是『我幾時可以再嚟玩?』








Happy Everyday 的栗子蓉卷蛋~ 鬆軟幼滑

實在非常美味







終於一嘗Feon 的百爵茶特飲

簡單容易又清新

還有精心的菠蘿釀雞翼

由於我們講不停......給烤燶了








有一重要節目便是由 Happy Everyday 親自貼身教授

『如何做戚風?』

我這個烘焙初哥實在獲益不少

再要說聲:「多謝指教」






看看一個成功的戚風

背後是有很多竅門

我有信心一定做得到






切開是輕柔、鬆軟、入口即化

吃一啖已從心溫暖出來






最後多謝 Feon & Happy Everyday 的禮物

無論精神上、肉禮上都是滿戴而歸

再一次說:「多謝晒!」







愛麗絲夢遊仙境(水晶音樂)

14 則留言:

  1. haha....我都起呢個wonderland 樂而忘返呀!妳影D相好靚,完全將Feon 呢個溫馨浪漫的家表露無謂!hehehe....仲有妳搞到我紅都面晒....我成半年冇整個戚風...我都好緊張,驚會失敗呀!好彩大家分工合作,feon D架撐又夠pro,個build-in 大焗爐正到暈!得妳地咁俾面,個成品都算合格啦! 但起模差左D,冇咁靚仔^_- 仲有,好多謝好多謝妳帶給我的驚喜!!!kisskiss呀^O^回覆 ;)

    回覆刪除
  2. haha...妳快D practice 下!等緊妳既1st chiffon ;D........

    回覆刪除
  3. 會!一定會!要擇一個吉日處女下海做戚風!!希望唔好丟師傅架啦!

    回覆刪除
  4. 好warm的聚會,分享喜悅!^^

    回覆刪除
  5. 嘩,feon新居一定好靚,示範單位咁!

    回覆刪除
  6. 多謝你地咁賞面&禮物s,真係唔好意思招呼唔到>.< 真係論盡,冇電池,冇蛋,個雞翼又over cook >.< 好鬼唔好意思吖.我一定會儘快買齊戚風架撐,交功課,happy everyday 教得好好,如果叫我睇書一定唔得,有真人示範真係幸福.(^ ^) ~~~~多謝你影得我個迷你部屋咁靚,記得我地下次約定 :)

    回覆刪除
  7. 係丫!好開心架....本來自己有啲工作嘅轉變....有啲忐忑不安....但居然全程都可以忘記得一乾二淨.....好鬼多靚嘢....去百貨公司都唔可以件件摸吓....攪吓.....真係忘憂樂園嚟架!!

    回覆刪除
  8. 妳講得啱係示範單位咁.....不過好多寶物!比我開晒啲櫃件件睇....開心到不得了....情況就如小時侯去試番玩具....樂園嚟架!!

    回覆刪除
  9. 唔好客氣啦!我真係又食又拎!仲有貼身教授學戚風....我唔好意思就真...係咁摷妳啲寶物出嚟.....開心 C!!咩下次咁耐呀!我出城做開野就嚟啦.....hehehe....寃鬼嚟啦!

    回覆刪除
  10. 原來我屋企都無蛋做....只有一包粉.....買料就開工!

    回覆刪除
  11. welcome anytime ^_^ 係吖,我唔記得一件重要嘢,就係想你教我用新相機. 我d技術太差了,九寨溝d靚景完全捉摸唔到,又浪費咗部相機 >.<

    回覆刪除
  12. 其實我無咩技術!實不相瞞....我只係愛構圖...愛豐富畫面!甚麽光光圈快門還是也也烏!真係教唔到人!

    回覆刪除
  13. 嘩!好有細個玩煮飯仔嘅感覺!

    回覆刪除
  14. 好多靚嘢.....又有貼身學烘焙...so 開心到不得了....

    回覆刪除