2011年10月27日星期四

日本鑄鐵鍋~ Vermicular





 


這次疾走大阪京都之行

可見的秋日紅葉只是零星落索的感覺

未能一睹滿目皆是紅葉、黃葉和翠山的溪谷美景

我想還是要多來一次京都秋日行

京都真是很美~ 古樸、寧靜.....精巧細膩及莊重的感覺

這些還是日後的篇幅再作介紹

在旅程的最後的一個上午

我在 JR大阪站的三越伊勢丹發現了一個驚為天人的鑄鐵鍋

款式是 Staub 與 Le Creuset 的 Mix & Match

顏色是絕頂的柔和......還有一種珍珠閃爍的亮麗感

可是價錢一點也不便宜~ ¥23800/HK$2420 

(22cm/3.5 lit/4.5Kg)

鍋迷們可會有一刻心動呢?








琺瑯鑄鐵鍋~ 是碳和合金鋼鑄件再機械加工搪瓷

遠紅外線效應導入令更傳熱保溫






看看微翹手柄是易於女性插入雙手

鍋蓋內層設計可讓水蒸氣均勻散回

使烹調中的食材不會流失水份










再看看鍋底的設計可以當烤盤使用的模式

可當煎 pan 使用亦不容易油彈四周

適合直火、電磁爐及焗爐煮食

還有強調的是不需另外加水烹調

單是利用食材的水份也煮到一鍋好吃的咖喱









7 種顏色的選擇

相信也不需多作思考吧!
 
還可以刻上自己的名字 +¥3150

擁有自我 Signature .........暈啦!!

我愛美麗得像珍珠閃爍的粉紅色....Sparkle Pearl !!







Modify from Le Creuset & Staub

遇強越強......

問妳家裡還有沒有位置容納一個日本製造的鑄鐵鍋

Vermicular I'm Made in Japan






--------------------------------------------------------------------




越唱越強


 


容祖兒


 


作曲:Hukikoakamura


填詞:夏至


 


 


笑我殺蚊也不夠膽
笑我的天性不夠奸

樂觀的心不懶 我全憑傻勁

行過重重難關 憑信心得到稱讚


我要放心放膽去衝

我要上廣闊的太空

豁出幾分英勇 要忘懷沉重

前進才能成功 長空總可給操縱


我信天真的鬥志

需挫敗仍然嘗試 蝕底過當做投資

滿腦太多好主意 從此懷著大志


要越唱越強 艱辛波折別去想

再放聲高唱 唱到底仍鏗鏘

我越唱越勇找到方向 即使一個亦夠響

我已索性不理 你會否熱情來欣賞

我 決心 不理形象 發洩我想

我繼續狂唱 唱到自信更高漲


我要隻身去膽搏膽

跌痛也一個人承擔

遇到些少感嘆 我仍憑傻勁

來抗衡來平反 如孤單都懂得撐


我以最天真的鬥志


需挫敗仍然嘗試 蝕底過當做投資

信我會有天可以 憑聲音去完成大志


要越唱越強 艱辛波折別去想

我會再放聲高唱 唱到聲嘶仍然鏗鏘

我越唱越勇找到方向 即使一個亦夠響

我已索性不理 你會否熱情來欣賞

我 決心 一個前行 我信我想

懶理別人自信堅強更高章

憑我態度全力再上 到世界絕嶺演唱


 


我越唱越強 艱辛波折未去想
再放聲高唱 唱到底仍鏗鏘

我越唱越勇找到方向 即使一個亦夠響

我已索性不理 你會否熱情來欣賞

我 決心 一個前行 我信我想

懶理別人自信堅強更高章

憑我態度全力再上 到世界絕嶺演唱


唱到自信更高漲 放肆放任的去唱

來年定了方向 唱到了也想唱

唱到了也想唱 我會竭力的去唱
全憑自信去高唱










14 則留言:

  1. 咁你有無失手呀(偷笑中)^^

    回覆刪除
  2. 我都想問妳有冇入番個!睇真又真係好吸引!又好有內涵!日本仔真係日本仔^^

    回覆刪除
  3. D色真係好靚吖))))))) 我鍾意珠光藍色,好靚仔,仲可以加自己個名響個煲蓋,好型吖,’feon 煲‘ wakakakaka, 想像下都覺得開心(明顯我係傻咗) orz

    回覆刪除
  4. 日本仔能洞悉亞洲女性的喜好....要 Fancy....要 Kawaii ....真係內外兼備....一個進步的國家會不斷尋求改進,將其它的集合再有一個更好嘅 look....真係勁靚!有質素!我想大部份女性都愛這日本製造的鑄鐵鍋 !

    回覆刪除
  5. Wa!!Wonderful....我要一個 Queen 煲....真係佩服日本仔....連女人愛有自己Signature 的心態都滿足埋!真係無微不至....煲迷實不容錯過...$2740 就可 Fancy..Kawaii....Unique(有個人 Signature) 仲有內涵添!若不是家裡的煲山之災....放縱吓...一個咁多就夠啦!

    回覆刪除
  6. c喇, 我真係幾like , feon 煲,實在好Unique,hehe 好在我暫時未有plan 去日本,否則我可能真係搬返來>.<''

    回覆刪除
  7. Queen, 妳邊有煲山之災呀?多一個signature煲實有位既;) 我都心思思,想要個Happy煲 tim....hahaha

    回覆刪除
  8. 我覺得煱迷一定鍾意....不過睇吓 like 咩色囉!這個 size 又係 suitable for 炆/煮/蒸....一個 size /七個色就得!不需做太多....看看已神魂顛倒!

    回覆刪除
  9. 我家啲 cook ware 還未收拾好....好多仲放係飯廳地下....我都未入到櫃.....等我攪掂先再諗...聽聞妳 12 月去 Osaka...諗諗佢!^_-

    回覆刪除
  10. 唉!又俾妳毒親tim!@@ 想問妳Istan 近邊度?我搵唔到佢起梅田既map呀?諗住一定要去睇下真身!

    回覆刪除
  11. 我在網上看過,顏色好柔和,好吸引!

    回覆刪除
  12. 4.5 Kg/10lbs.....一定要大少牌運輸....搭香港快運好嚴我 25 Kg 都要我抽出 3 Kg 出來....→到朋友那 22 Kg 喼內....不能兩人總計一重量.....所以唔入喼一定要有運輸!

    回覆刪除
  13. 咁有無興趣擁有一個日本出產的的鑄鐵鍋 ?

    回覆刪除
  14. 真係好多謝妳的心意,4.5 Kg 唔係講笑...屋企人殺 C 妳這個損友....anyway!!真係感激!!暫時唔買住!

    回覆刪除