2011年10月28日星期五

Mei 記芝麻卷




很喜歡芝麻獨有的香味

每逢到深水埗逛街

必到坤記買一件芝麻糕

品嘗那濃濃的黑芝麻香氣

又或是閒來到東海堂買件黑芝麻卷蛋

但自家做的芝麻美點還是第一次

是 『Mei 記芝麻卷』








看賣相已不需多作讚賞

烏黑潤澤、層次有序、煙韌緊緻、質軟彈牙、甜度恰當

最重要是每卷都充滿著那濃郁的芝麻香味








Mei 記芝麻卷......Ichiban






竹笛~甜蜜蜜

20 則留言:

  1. 坤記-紅豆糕,芝麻糕,鹹茶果 >>>> like like like !

    回覆刪除
  2. 你隻lace碟好靚靚呀!Afternoon tea?

    回覆刪除
  3. 陳師傅解答家居疑難學堂2011年10月29日 上午7:22

    hi 初來埗到!
    我愛美食、閱讀、旅行、音樂、工作, 且愛自己和家人, 更要學習...愛主.

    回覆刪除
  4. 歡迎陳師傅大駕光臨!多多指教!

    回覆刪除
  5. http://blog.yahoo.com/_OLWYBQM4BFQDEQ5STVF5V3C7RE/articles/102326#383531

    queenie , 我相買呢本書《孟老師的中式麵食(附DVD)》,如果你去書城,麻煩你睇下喇 thxxxx:)

    回覆刪除
  6. Queenie, 呢set係我提過既玫瑰花碟,妳睇下有冇興趣啦?http://item.rakuten.co.jp/mhomestyle/10004898/

    回覆刪除
  7. 我好"背",未試過坤記:p 但Queen,妳好幸福!有咁正既home made菲林卷食;D..............

    回覆刪除
  8. ok !下次見面慢慢講比妳聽...!

    回覆刪除
  9. 我個 Friend 話唔去....睇吓晏啲我揾另一個 Friend 倍!我應承同妳買一本...不過未必可咁快!

    回覆刪除
  10. 我都係鍾意昨天 Feon 那隻玫瑰花碟....多謝介紹!

    回覆刪除
  11. 仲有果本資書名係"孟老師的美味蛋糕卷",妳睇下有冇興趣買;P

    回覆刪除
  12. Thanks!有興趣...不過今日未必去到....Feon 就要這本《孟老師的中式麵食(附DVD)》,我要這本"孟老師的美味蛋糕卷"....一於北上買!!

    回覆刪除
  13. Five..five...five....我都係超鍾意鹹茶果....但通常是眉豆或綠豆或紅豆餡的....我最愛蘿蔔粒........我通常係條街已就地處決晒....^__-唔會拎番屋企....

    回覆刪除
  14. 請問自己點整芝麻卷呀???

    回覆刪除
  15. 你好叻呀,呢個係我仔仔最鐘意食o既"菲林" 不過而家好少地方有得賣呀。

    回覆刪除
  16. Hehe ....我唔識架!係 Blog 友仔『阿 mei』的精心傑作....不過係好好味!妳試吓問佢啦!

    回覆刪除
  17. Hehe ....我唔識架!係 Blog 友仔『阿 mei』的精心傑作....不過係好好味.....我諗都有一定難度....妳試吓問佢啦!

    回覆刪除
  18. 其實每樣都係靠吹.....上次 Feon Call 我叫我諗吓整咩?即刻烄底.....後來話法式焦糖燉蛋先定啲!!真係唔講得笑...從無諗過比人試...平日我靠擺得企企理理再吹噓吓咁;D..........

    回覆刪除
  19. 我食親都鐘意喺個口入面解番開個卷,搞到好似一條長長黑色脷咁,嘥晒廚師嘅心機!不過,我真係好鐘意食。

    回覆刪除
  20. hehe...輝記唔多掂?E 間鬼嘢嚟架!

    回覆刪除