2011年10月14日星期五

桐燒日本料理



12-10-2011

Blog 友仔 Mei 與我前來米之蓮推介~ 桐燒日本料理 

位處 CWB 世貿 13 樓

以日本燒肉為主打的餐館

開放式廚房佈置

環境很寬敞舒適




 



先來燒肉拼盤:

有和牛、豚肉、牛舌、雞肉、羊柳

最美味當然是和牛 & 牛舌

食了一啖牛舌忍不住叫了〝 E 塊好味...係咩嚟?〞

係牛脷......我鍾意丫




 



再 order 雜菜拼盤

燒洋葱、南瓜都好啱我口味




 



我們就是這樣談天說地第一次共敍午餐








一個美妙的下午

多謝 Mei 全程為我預備美食




日本古典民謠吉他樂器演奏-民謠曲(櫻花)

6 則留言:

  1. 睇個菜單,中午來吃飯又不是太貴。

    回覆刪除
  2. 我們這餐~ $500啦!不過 weekday 正午時份很少人有如此閒情燒烤....大都是定食多!

    回覆刪除
  3. 真係全場得我地兩個係到燒燒o下^^

    回覆刪除
  4. 我們輪班工作嘅人經常都好超然...人哋趕喉趕命我們就慢條斯理燒燒吓.....我覺得最超然莫過於 Monday 係 Sleeping! 人哋追車返工...我就返歸大覺瞓!

    回覆刪除
  5. 午餐可以咁悠閒慢慢食,好舒服,唔似我地日日lunch 都要同人爭位.

    回覆刪除
  6. lunch 咁樣食燒烤真係與別不同,慢條斯理燒...食吓講吓就 兩個幾鐘!

    回覆刪除