2011年9月28日星期三

第900篇: 大澳東方小祇園


 


25-9-2011

由昂坪 360 車站可乘
巴士到大澳

目的是要到大澳 東方小祇園 午膳

就是這間隱世村屋







家庭式經營的小菜館~ So 推介之選

朋友要一天前預訂招牌菜之一鹽焗雞




 









 


簡樸的村屋內....有空調

環境清潔企理 & 服務尚算周到



 








 


今次的頭號目標是鹽焗雞 $210

名不虛傳....新鮮雞用傳統鹽焗製法

骨肉都有濃濃的鹽香味

必食 (請預訂)



 







 


生炒骨

肉排脆口存汁

菠蘿酸汁恰到好處


 







 


鮮竹齋卷

餡料新鮮可口....5 個 Like


 







 


羅漢齋炒麵好味

香脆炒麵底 Good

唯不足之處是用上罐頭粟米芯



 








 


入大澳可到這間東方小祇園

確實品質比大酒樓高

喜出望外的午餐






----------------------------------------


佛跳牆



許冠傑



 


作曲: Blackwell


填詞:許冠傑/黎彼得




 


咁又茶樓齊共上,良朋談動向,
花雕「Dep」幾兩,閒來尋樂暢,
叫煲佛跳牆(佛跳牆),炆得咁鬼香。


計起就完全唔係貴,翅肚能潤肺,
鮑參炆光雞,髮菜同玉桂,
配料落到齊(落到齊),認真冇得揮。

肥佬黎,倒眼輝,
潺仔威,軟腳龜,擦啦喂。

夾起連隨搽辣醬,確係怡神顏又養,
一于搵手搶,完全唔異相,
有福大家享(大家享),駛乜咁緊張。

成班友一味啄,
含含聲一味啄,唔怕肚漲。

佛跳牆,炆得咁鬼香,
見到佛跳牆(佛跳牆),鬼都要裝香,
超級佛跳牆(佛跳牆),炆得咁鬼香,
見到佛跳牆(佛跳牆),鬼都要裝香,
正宗佛跳牆(佛跳牆),炆得咁鬼香,
見到佛跳牆(佛跳牆),鬼都要裝香。




 


 



31 則留言:

  1. 睇番自己D相,原來上次幫襯呢間係2006年....果時仲有新鮮雞食,鹽焗雞真係好美味!妳今次呢4樣都係賣飛佛,好想搵日重溫下!不過....haha....由車站行去都幾遠

    回覆刪除
  2. 900篇喇!妳幾時upgrade 呀?我聽晚up,但好唔捨得!又唔識back up...唉

    回覆刪除
  3. 嘩 !5 年前至今仲迄立不倒丫!好嘢
    鹽焗雞真係得...骨肉有咸香...最重要唔乾 !
    係 4 樣都好味....入大澳都預行吓...
    所以 no problem
    最緊要食好嘢
     

    回覆刪除
  4. 應該今晚或明晚...
    其實我都無 Back up....由它罷 !

    回覆刪除
  5. 我未入過去大澳,嗚嗚,OUT 精,下次如果去,要記得點呢幾味。

    回覆刪除
  6. E + 天口涼啲....得閒入去行吓...買吓海味 & 阿 So 介紹嘅蝦醬....食餐飯....再去東涌 outlet 行吓 Laura Ashley....

    回覆刪除
  7. 恭喜恭喜!upgrade 成功!我而家準備up喇!add番我呀;P

    回覆刪除
  8. Yeah! 完全過檔!一條毛都無少!不過相片與相片間無晒 space...兼 & Blog Content (not keep in middle line) ....但可惜唔執得....一執就無咗首歌....妳都升咗呢...ok !keep in contact...my friend!!

    回覆刪除
  9. 新居入伙喎!
    總算見番你個相啦!hahaha

    回覆刪除
  10. 真系好好味咁啊,好想試下.話時話,個村屋入口同以前詠黎園有d似啊

    回覆刪除
  11. Queenie, 我搞掂喇!頭先仲見到妳張相,點解而家變左感歎號?

    回覆刪除
  12. 現在又消失!激 C ....黐極都唔上咁!

    回覆刪除
  13. 隻雞好味!得閒去試吓!

    回覆刪除
  14. 都唔知佢攪咩!黐極都甩...遲啲先攪!

    回覆刪除
  15. welcome :) 我哋團員喇,哈哈

    回覆刪除
  16. 加雙筷子祝新blog入伙,舊blog非必要,不要編輯,一按掣D背景音樂會missing。

    回覆刪除
  17. hehe! 終於捨得走....唔駛比人掃....團員喇,哈哈!

    回覆刪除
  18. 咁就very very good ,即刻試咗。

    回覆刪除
  19. 有圖喇!haha....點解係前事頭婆既? ;P

    回覆刪除
  20. queen.首先將妳張相resize底過5mb存在妳電腦我的圖片內,後在妳blog左上角四方圖內用猫屎click一下會出俢改二字後跟住上載圖片,大致上是這樣做【可能你相片未resize】

    回覆刪除
  21. queenie , 大少奶身體抱養,聽日要取消吖,下次時間我地再約喇 :)

    回覆刪除
  22. 我成日發夢自己係女皇....咪黐嚟威吓....無咁大個頭...頂唔順....轉番個麥頭先!

    回覆刪除
  23. 攪掂!我由細到大都發夢自己係女皇....咪黐嚟威吓....無咁大個頭...頂唔順....轉番個麥頭喇!希望穩啦!

    回覆刪除
  24. ok.....大少奶抱養就比佢抖吓啦.....攪日啦!

    回覆刪除
  25. LC開倉完咗,大少奶要休息下先,哈哈 :)

    回覆刪除
  26. 阿女王,請唔請阿四吖,我OK噶 wakkakakak

    回覆刪除
  27. 我掂請妳 ....我連個嘜頭都攪唔掂......
    我都係要攪張女皇相嚟威吓!

    回覆刪除
  28. 佢已經有晒運輸 × 4 days....大少奶真係大少奶!

    回覆刪除
  29. 掂喇!睇到妳張相喇!好鍾意妳呢個星空,係唔係妳既作品呀?

    回覆刪除
  30. 掂物鬼!一日甩幾次....攪唔掂....個星空亂咁黐住先....妳点呢?休息吓!搬 Blog 如搬屋....有排執...我要置中...要 Display 相....有排執!!

    回覆刪除
  31. 個公仔好靚!係妳黎呀?;P

    回覆刪除