2011年9月3日星期六

與母共舞



 


遊海洋公園


最愛便是『水母萬花筒』


色彩繽紛奪目、形態獨特


且瞬間千變萬化


竭力展現牠們的美態及生命力


就帶你入場館看看罷











每當變幻時,便知時光去


夢如人生,試問誰能料


 



 
















































































 


拍攝水母技巧:


 


Tips 1: 避免直打


直接使用內置閃光燈的話,水母很容易被照射得不似「母」形,玻璃面亦會出現一大反光印。


 


Tips 2: 小心對焦


影水母最易發生對錯焦的情況,不妨選擇對下觸鬚部分為佳。


 


Tips 3: 善用光源


第一區域有一組水母照明特別好,尋找近燈光來源的部分作為背景,較容易達至漸變的效果。可以多試由下而上的拍法,水母會看來亮麗一點。


 


Tips 4: 夜閃輸出


很多朋友希望在水母前人景合照,那並非完全沒可能。但要小心拍攝角度,最好像這樣「側側地」啟用夜間閃光模式拍攝,多影幾張必有所成。


 


Tips 5: 提防手震


「變色水母」最理想的拍攝效果,就是拍出清楚的觸鬚於黑色背景之上。但快門最好設在 1/200 之上,避免安全快門過低,出現手震。


 


Tips 6: 揪出重心


最好尋找單一或一雙水母入鏡好一點,抑或是很多一齊入鏡。


 


Tips 7: 調校角度


留意水母的轉向是必勝法門之一,不同角度下透明度也有所不同。同時應觀察水母游向的角度,角度傾斜一點較易做出視覺動感。


 


資料來源:頭條日報


 


--------------------------------------


每當變幻時
 
薰妮
 
 
曲:周藍萍
詞:盧國沾
 
 
 
懷念過去常陶醉
一半樂事 一半令人流淚
夢如人生 快樂永記取
悲苦深刻藏骨髓
 
韶華去 四季暗中追隨
逝去了的都已逝去 啊啊
常見明月掛天邊
每當變幻時 便知時光去
 
懷念過去常陶醉
想到舊事 歡笑面上流淚
夢如人生 試問誰能料
石頭他朝成翡翠
 
*如情侶 你我有心追隨
遇到半點風雨便思退 啊啊
常見紅日照東方
每當變夕陽 便知時光去
 
重唱 *

 







 


6 則留言:

  1. 嘩!妳好勁呀!張張都影得好pro呀!
    我可以偷幾張圖自用嗎?幾時開影展呀?

    回覆刪除
  2. show D 靚野出來。妳可以cut咗左上面那隻水母,是我近來見到一張非常靚的照片,好似跳笆雷舞 我以為妳去咗關島海底影,實在太靚

    回覆刪除
  3. 多謝 !多謝 !我亂咁影架!太過獎啦 !
    妳鍾意攞咩就攞咩....難得妳歡喜!
    咦 !妳誇讚人哋....氹到人飄飄然 ...
    衰鬼嚟架 !

    回覆刪除
  4. 『是我近來見到一張非常靚的照片』真的嗎 ?
    ..... ..... ...... ...... ...... ...... 開心到不得了!
    大師真係..... 形容得好『好似跳笆雷舞』我影嘅時侯只係諗佢哋係一雙一對....Moving with freedom...你有很好的想像力 !
    『妳可以cut咗左上面那隻水母』掂 Cut 呢? Cut 咗咪崩咗隻角 ...請多多指教!
    『我以為妳去咗關島海底影,實在太靚 』我最唔爭氣是影相〝騰騰震食夾桿〞在水母館第二區是很難影得唔濛! But  I think it just the interest...just take with freedom...今晚睇超級巨星丫 Miss Chan Chan 講嘅名言.......
    多謝
     
     

    回覆刪除
  5. 這樣可以美化相片,但保持相片原有精神

    回覆刪除
  6. 真係可以 disappear ....丫電燈膽唔見咗啦 !
    多謝彼德高拍飛 .....

    回覆刪除