2011年9月23日星期五

一馬當先@last day clearance sale


 


瞓覺日放工

精神尚可走一轉開倉

08:40 到達場地

前面已有 10 多人

遇到 Happy Everyday 再遇上其他素未謀面的

金牌選手、銀牌白蘭高 、BB GINSun 煮意

立即榮升港太冠軍隊伍

開倉以來從未如此榮耀過

多謝各位關照過了一個很興奮但茫茫然的早上







我們群策群力的時刻



 








 


還是看看我今年度的冠軍隊伍~ Queen 之戰利品

瓷器系列: 全部都是靚款、靚色、靚價錢


 


 








 


生鐵系列:黑鐵生煎包、380 萬能煎烤焗盆、青鐵餅



 








 


明年 3 月 Family Sale 再戰





 


-------------------------------------------



We Are The Champions



Queen


 


I've paid my dues 
Time after time 
I've done my sentence
But committed no crime
And bad mistakes
I've made a few
I've had my share of sand kicked in my face
But I've come through


We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end
We are the champions
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world


I've taken my bows
And my curtain calls 
You brought me fame and fortuen and everything that goes with it
I thank you all


But it's been no bed of roses
No pleasure cruise 
I consider it a challenge before the whole human race
And I ain't gonna lose

We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end
We are the champions
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world


 


27 則留言:

  1. 好彩你都是S, 唔係我係咁癲.....

    回覆刪除
  2. 今日我地簡直為港增光 ,我都好開心呀,三月又去搶過

    回覆刪除
  3. We Are The Champions......
    Nice To Meet You .....You're so nice !

    回覆刪除
  4. 秋風起,有無煲借煲腊味飯,見妳有好多珍藏

    回覆刪除
  5. 好開心識到你呀....快d upgrade啦!!好like呢首 We Are The Champions....仲有..你寫d遊記真系無敵堅!!

    回覆刪除
  6. 你果隻係咪黃色花花碟呀,意然係last day都有!

    回覆刪除
  7. 彼德高拍飛 ....
    我咁嘅陣容又點只腊味煲仔飯....
    我諗到好多嘢比你煮吓
    九大簋...滿漢....佛跳牆.....咁啦

    回覆刪除
  8. 我都好高興認識眼明手快 ...
    出手快恨準的 LC 狙擊手 的白蘭高
    充份表現香港女人的智、勇、力
    真係強
    多謝觀看小妹用心之作

    回覆刪除
  9. 係丫!係 Last day 的戰利品 !
    不過一定要早到 !
    唔好喊 !我同妳攪掂...3 月妳話我知想要咩 ....
     

    回覆刪除
  10. 你個口金等我抹番d眼淚先 ,我想要花花碟呀 !
    我唔敢去呀,驚自己失控,大少就黎拆我個廚房啦,
    我10月出左DUTY約你呀,有野俾你呀!

    回覆刪除
  11. 哎喲!打錯字穿左煲添!

    回覆刪除
  12. ok! 明白....一於咁話 !
    真係失禮
    識咗咁耐同袍都未見過面 !Nice to meet you!
     

    回覆刪除
  13. 呢次開倉,將BLOG界的合作、團結、友愛表現出來

    回覆刪除
  14. 係丫!我今趟出路遇貴人

    回覆刪除
  15. 你首歌好match 你已經有黑色380,又買白色,你真係好鍾意380

    回覆刪除
  16. Yeah! We Are The Champions !
    我諗住送禮自奉同樣名貴....
    所以攪到全屋淪陷...no eye see

    回覆刪除
  17. "全部都是靚款、靚色、靚價錢" 完全同意!

    回覆刪除
  18. 英雄丫 !多謝妳嘅認同....令我心安理得

    回覆刪除
  19. Haha...Queen,今次係米超出妳預計呢?氣氛係會感染咖

    回覆刪除
  20. 我好想知我地個海底撈黑月,妳會整乜野黎開光呀?

    回覆刪除
  21. ocean blue我 買唔到呀, 個黑鐵餅我開左光啦...很正...蒜片黑椒牛柳粒

    回覆刪除
  22. 其實我都無諗住去 Last day !
    不過放工都好精神咪走佢八吓
    一心只想買粉紅 Spatula Crock 同白色/紫色 Trivet
    頂多買多兩隻碟添
    遇到羣情洶湧 ....士氣高昂.....實機不可失....
    咁就失手→間屋就咁淪陷

    回覆刪除
  23. 妳個海底撈黑月....好名
    我未諗到...不過 18 cm 又夠深
    煎隻蛋...煎熱啲鍋貼....煎熱個包....都好喎
    樓上亞咪「蒜片黑椒牛柳粒」都好
    啱我一人份量咁....可參考
    E 鋪玩 無個樣就整個樣.....
    總之就呀茂整餅....一切都不在整咩

    回覆刪除
  24. Ocean Blue 係第二日買...超抵 $120
    用嚟做一人砵仔蒸飯....好似大榮華個豬油撈飯咁 present.......可免用電飯煲
    Good Idea 可參考我一人飯餸 :整個蒸飯再炒個蒜片黑椒牛柳粒

    回覆刪除
  25. 我甚少接觸死光部....我以為係啡色啲死光袋添....咁摺帽都要手工同畫工好先得....我記得前期係用布帽 (要用張粉水張硬) 或到台灣買硬帽....跟住就派 Diaposable 紙帽....一年 ~12-15 頂....若一個月有一頂配給.......

    回覆刪除
  26. 我只有布帽3張 (要用張粉水張硬),所以要自製紙帽.....

    我不是Government, 我是x华 ma

    回覆刪除