2011年9月19日星期一

Buffet Casserole ^o^



 


九月份除了是小妹的牛一月
更是一年兩度的 LC Autumn Clearance Sale


今次的目標是淺底鍋 26 cm



 








 


Buffet Casserole/淺底鍋是淺而闊


最適宜做西式焗飯、Paella/西班牙海鮮飯、Risotto/意大利菜飯、


日式壽喜燒、砂鍋菜、中式蒸碎雞、豆腐薑葱蒸魚、


蛋白清酒蒸蟹、鹽焗蝦、桂圓蒸醉翁蝦、酸筍蒸魚頭、


自家製肉丸焗草莓茄醬、泰式煮烏頭..........


Cooking Wish List 多得不能盡錄



 









 


今晚先煮第一味~ 冬菇雲耳紅棗杞子蟲草花蒸雞


半隻新鮮雞份量


15 mins→再焗 10 mins 


淺鍋令肉汁更易保留鎖在肉中


肉質鮮嫰存味


加上雲耳紅棗杞子蟲草就更滋補了


朋友這個 LC 終極目標實不容錯過


藍色我也很喜歡


最重要的是比門市價便宜了~$800


 


 


 



aria my own(Maria La O)


33 則留言:

  1. 恭喜妳買到心頭好! 隻色係 cobalt blue?

    回覆刪除
  2. Happy birthday @_^

    回覆刪除
  3. 我都買左呀 (第一日第一批入去), 但 26cm 只得珍珠白色, 其實我唔太like, 不過唸左好耐, 因唔知幾時再去, 於是就買左勒. 
     
    點止便宜左$800 ...... 應該是 $1,808 呀 (original listed price $2988, 開倉price $1180) hahahahah.
     
     

    回覆刪除
  4. E 隻係 Blue 喎!
    佢哋話唔係 Cobalt blue....係外國色
    嗰 Sales 話外國人喜歡這隻藍
    香港人就鍾意 Cobalt Blue!
    無比較吓都係差唔多 .....不過個包裝盒是霉霉殘殘的白盒...D Label 又舊又污糟.....個鍋感覺是陳年舊貨...好似買咗件出土文物 ...摵佢起個煲身 Label 都又要用水浸...又要用油擦才 remove 到....我諗係好多年前嘅色嚟.....不過反正我都無咩藍色嘢 !
    He he Only have try me 20cm square skillet grill &  Rectangular Ramekin.......!
    其實我係想要 09 嘅Wasabi 色....不過我諗已經無晒 E 隻色...近兩年開倉已絕跡....Buffet 款多是 Dune 色或純白色....26 仲比較少....上次只得 30 純白 ....Sogo 隻 Coastal Blue 都剩係 30 cm
    若比我揀的話 ...我鍾意加勒比海藍或海岸藍多啲...但平 $800 咁多...都能 serve 同樣 purpose...
    我啲買煲自白

    回覆刪除
  5. 多謝妳 ....買咗啲咩啫

    回覆刪除
  6. 我都係第一日去 .....不過下午三時到達會場....不用排隊直入....全場都係得這 only one 一個 Buffet 26 ,另有 5-6 個 22Buffet ,都係門市價 $988...但用途有所限制...不能蒸原條魚...所以一定要 26
    其實 LC Counter 長期都係處於折扣狀態
    原價係 $2988 ....but always 都係折後價 $1938 .....咁減後咪 $758 啫......
    珍珠/Dune 色都靚....∴有漸變...感覺都好 harmony
     

    回覆刪除
  7. 請問要幾點去排隊先?好吸引呀

    回覆刪除
  8. 我諗如果妳要買熱門貨品
    要 8 am 到達 CWB 富豪→ 佢哋係10am open
    若只是隨便看看...即無心頭好...可 11am → 12noon 到.....估計頂多半小時便可入場....有可能唔駛排添
     

    回覆刪除
  9. 我都估你會去啦!
    今年唔得閑無去漆熱鬧!

    回覆刪除
  10. 3pm入去不用排, 咁好! 早知我都下午先至去啦.
     
    當天第一天, 我 7:30am到, 已經排50左右, (聽聞最早班太太是5點幾到達!!),  好彩安排我們在冷氣間等, 10點開門, 我是第一批入, 連睇連驗貨連排隊俾錢, 出來剛好12點. 回家時候, 家人還在跟周公下棋.
     
    當時 26 Casserole 在貨架已經沒有了, 幸好d 阿姐工作人員指點和有心人讓給我. 至於 22 Casserole只剩 2-3隻, 都是黃色.  22cm太細了, 我家有四人, 想蒸雞都唔夠.
     
    LC 有隻超大沙拉碗, 是漸變粉紅色, 好令令的, 我很想帶回家呢, 但只有兩隻手拎, 最後放棄了. 你有冇買呢?
     

    回覆刪除
  11. 我今朝同朋友搵 Buffet 26,一隻都冇呀!搵tatin又搵唔到!

    回覆刪除
  12. 係呀!26 Buffet 次次都唔多架!不過以前唔知佢嘅用途,覺得咁淺個鍋無咩用,所以從來都無諗過買,但其實蒸魚 (用薑葱墊底蒸)會更存氣,用中火→慢火絕對不會乾水,可直接上桌,實在不容錯過!
    我見 Blogger 買的 Salad Bowl 是 Cassis 色,漸變粉紅色就只見焗盆....不過我太多 Stoneware ......所以都唔會買....不過買咗個 Morter & Pestle 1 0oz & Petite Round Legumier & Spatula Crock (Dune)...三樣都又平又靚....抵到無話可說......

    回覆刪除
  13. He He ....仲諗住下午會見到妳
    不過妳醒目...我 4 點到咩都無...
    只係買到 Morter & Pestle 10oz
    聽聞妳有嘢多....仲有無添丫
    好彩第一日嗱嗱聲買咗出土文物...
    唔係又要等明年 3 月

    回覆刪除
  14. 係丫!我一年去兩次打卡
    唔得閒就唔好去.....
    E 啲地方真係會上癮

    回覆刪除
  15. 今朝要幫人搵Tarte Tatin and Oil vinegar set呀!Haha...我地下次再約丫
    有野多 >>>>>>>妳指 oil and vinegar set?好橋!番到屋企,原來有blog fd 留言話買唔到,正好讓俾佢囉!聽聞聽朝會好多貨,但我唔去喇!想要既野都有,仲買突 tim  妳如有時間可以走一轉

    回覆刪除
  16. 聽朝一早走一轉丫?

    回覆刪除
  17. 妳係一隻 .....
    喂!妳有無買日本 felissimo Lace oval 碟呀...我明天送貨!好期待係咩色

    回覆刪除
  18. lace plate? 有呀!Feon 話係綠色......

    回覆刪除
  19. 綠色!我想要其它色....暗紫色都靚
    明天就有貨收喇

    回覆刪除
  20. 綠色我麻麻,我唔鍾意呢種隨機訂貨法!冇得自己話事!

    回覆刪除
  21. 妳都好丫!免運費!我隻碟1300¥...但運費要 1000¥...
    我傻咗先買

    回覆刪除
  22. 妳做乜咁傻豬!唔係over YEN3,500, 運費10%咩?

    回覆刪除
  23. 咁我剩係想買一隻碟丫嗎 !
    我唔慣網上訂貨.....又費事 call 人團購.....懵閉閉咁囉 .....
    希望係合心水嘅色啦....否則都唔知再訂唔訂 ...
    不過真係好靚

    回覆刪除
  24. 頭先妳講果D全部好o岩聽!我都係咁諗咖!所以oil  & vinegar樽影左相後,都唔諗住留低!我 D鏟鏟刮刮都係收埋抽屜,唔會抽花樽!haha...我有個黑花樽用黎放 remote control

    回覆刪除
  25. 但套 oil & Vinegar 真係好靚!妳 keep 開 LC stoneware  就唔好比人喇 !
    不過啲刮就真係要收起,廚房又油煙又塵都幾易污糟,每次都要沖吓水先用....但一大束咁插都幾麻煩吓....又要揾位放 !
    個 ocean blue 盅仔可當飯盅燉飯....就如大榮华的豬油撈飯咁...我一個人食蒸一砵都幾好
    放 Remote 都幾好 idea 喎 !

    回覆刪除
  26. 真係 "英雄所見略同", 除了 26 buffet casserole, 我都買左 Morter & Pestle (small size, 好似全場只得一款色) and Petite Round Legumier (買左紅色, 可以玩煲中煲, 我見有 bloggers買左漸進藍, 但已經冇晒lu), 另外我買左焗盆 and salt & pepper mini-set (紅色, 平到冇朋友, X'mas 可以送人, 又有氣氛, 又cute). 期待你的敗北實碌~~

    回覆刪除
  27. 英雄 Give Me Five
    我都有 Ocean Blue丫 ......
    遲啲先晒冷吓 ...等我無咁攰先啦 !

    回覆刪除
  28. haha 你個買煲自白好得吖!死喇,我又唔記得你買呢個幾錢吖?便800又真係好荀。早知你鍾意26 buffet ,我讓我個加勒比海俾你喇。 我仲未開光吖

    回覆刪除
  29. He He 我成日都歪理當真理....咁就心安理得 !
    早響丫嗎!加勒比海靚好多...
    Kit Mak 都係用加勒比海藍Buffet 整自家製肉丸焗草莓茄醬....靚到不得了!
    咁妳快啲好開光... 攪隻雞又好...攪個魚頭又好蒸番餐

    回覆刪除
  30. 我目標都係呢個BUFFET 26CM,但開倉我冇見到,拿住個30 CASSIS很久最後都冇買到,好似太大。你呢個SIZE最好!

    回覆刪除
  31. 3 月妳就買 Buffet 26 ....我就要買白色 Trivet....hehe!

    回覆刪除
  32. Sweet 黃金太太2012年2月8日 下午6:46

    可以平時炒餸用嗎?

    回覆刪除
  33. Sweet 黃金太太2012年2月9日 上午7:58

    多謝妳咁詳細解答!我要再多學習先得

    回覆刪除