2011年9月27日星期二

私人尊享號

 



今天放工後

想一嘗昂坪 360
包廂服務 及

居高臨下飽覽北大嶼山及南中國海的日落景色

17:30 趕到東涌纜車站

還有半小時就休業的時間

是無人排隊兼可一人尊享一纜車廂








何等的興高采烈

讓我一次搭過夠



 








 


先飽覽東涌灣的日落景色



 














 


從彌勒山轉向站眺望天壇大佛



 













 


可惜到達昂坪纜車站

便要趕緊排隊

~一小時的長龍等候.......才可離開再上水晶纜車

回到東涌已晚上七時多了



 









 


還有三天就完結這個生日送「水晶」的優惠

九月生日兼無畏高的朋友

敬請萬勿錯過










------------------------------


讓我一次愛個夠


庾澄慶


 


作曲:庾澄慶
作詞:陳家麗


 


除非是你的溫柔 不做別的追求
除非是你跟我走 沒有別的等候


我的黑夜比白天多 不要太早離開我

世界已經太寂寞 我不要這樣過


讓我一次愛個夠 給你我所有
讓我一次愛個夠 現在和以後


我的愛不再沉默 聽見你呼喚我
我的心起起落落   像在跳動的火
我的黑夜比白天多 不要太早離開我
世界已經太寂寞 我不要這樣過

 


讓我一次愛個夠 給你我所有
讓我一次愛個夠 現在和以後

讓我一次愛個夠 給你我所有
讓我一次愛個夠 現在和以後


讓我一次愛個夠 給你我所有
讓我一次愛個夠 現在和以後

讓我一次愛個夠 給你我所有
讓我一次愛個夠 現在和以後

讓我一次愛個夠 給你我所有


 


 






 







 





14 則留言:

  1. 任去的?
    小姐你都幾好膽識喎

    回覆刪除
  2. 成日覺得妳好識enjoy life   水晶級享受正!但我都係驚驚
    BTW,我唔覺Feon唔搣LC label 喎
    仲有,原來我冇妳電話號碼,mind 唔mind俾我呢?我係Yvonne 91590059

    回覆刪除
  3. Yeah !! 係拎住張身份証換來回車飛及手帶...
    我諗你無限次數
    好鍾意個 view ....所以心思思想去搭尊車睇日落
    好彩去多次.....今日打風喇 !
    都係個句 『行樂要及時』.....
    我以前玩海盜船會嘔架...∵都唔係樣樣得....

    回覆刪除
  4. 我 E + 係自由人....鍾意做咩就做咩!做人在不影響別人下率性以為就最開心....驚同有壓力就唔好做....其實有時買嘢去旅行都係減壓的一種 !
    叻!最鍾意E 啲朋友....對朋友、屋企人真係要包容....E 種態度好好....比 3 個 叻妳....仲有係唔是非....好
    我份人好直...有時真係容易得罪人....曾經有同事叫我唔好咁真、咁直.....其實係衰多口...同埋鍾意比意見及接受別人意見...想 improve
    當然唔 Mind 喇...Queenie Wong :98109168

    回覆刪除
  5. 介紹妳睇下:
    http://blog.yahoo.com/rabbit-kitchen/articles/47089/index
    Haha...

    回覆刪除
  6. haha...好橋,我地而家同一時間pm 呀!

    回覆刪除
  7. 好勁....好靚...駛唔駛幫手
    我 10 月 22 -26 日去大阪...
    我 E 個孤寒鬼係唔會買野....可以幫妳...諗諗佢

    回覆刪除
  8. 係丫.....瞓醒無咩做.....咪睇 Blog囉 !
    不過要預備 Lunch 喇...返下晏

    回覆刪除
  9. 唔洗客氣喇!enjoy your trip啦!

    回覆刪除
  10. 我以前玩刺激機動遊戲好狼架,但忽然有一次玩完頭暈作嘔,跟住就怕高唔玩得啦!
    所以呢個唔o岩我啦!

    回覆刪除
  11. 小女子佩服,佩服!    海洋公園的纜車我都怕到腳震 

    回覆刪除
  12. 佩服我丫....
    我個 friend (女性)可以到日本富士急玩吊腳過山車在最高點向下衝一刻舉高雙手....雙眼係張開....胆色才過人!我玩完腳震手震....連夾餸都震......我係最怕 C 架 !

    回覆刪除
  13. 我 好怕啲玩離心嘅 Game.....真係會想嘔!
    以前都玩得吓.....人大咗就唔想 Take Risk ....不過最近到 Ocean Park 都有玩越礦飛車、滑浪飛船及摩天巨輪....都仲ok !啲沖天搖擺船及跳樓機就咪攪

    回覆刪除
  14. 原來妳 12 月去大阪.... 咁自己親力親為搬靚花啦

    回覆刪除