2011年9月15日星期四

溫泉神仙水

 


香港的天氣
已漸漸失卻了一年四季的分明


中秋已過還是熱得令人透不過氣來


人長了會變得遲鈍


缺乏對美感的細膩意識


可是肌膚實在太會察覺天氣的物換星移


仍是非常敏感的感應器


當每年秋風輕輕拂過臉頰時


就會告訴我是時候要潤澤一下


為大家推介 Menard~ Beauness 溫泉礦物健膚精華




 









 


綠色的舊 Packing 剛剛才用完


且看看藍色的新裝更顯流線型


皮膚屬外油內乾的我確有深層保濕之效


每晚為肌膚徹底清潔


再做一個溫泉保濕面膜


妳可會為這秋冬作最佳準備嗎?


 


 


------------------------------------


微風中


孫明光


 


曲:Makot


詞:林振强


 




微風  曾輕輕依我肩

伴我看雨天
而當天的風和當天的妳

曾在這一處跟我追雨點

微風  仍喜歡依我肩

伴我看雨天

而今天我風和今天的雨

仍未慣不可再親親妳面

偏偏喜歡經這街道

和凝望往日妳喜歡的花舖

期能重拾昨日一絲半絲片段

延續已是停下了的擁抱

微風之中千葉隨飄到

仍像過往在風中飛舞

唯一更改只是微風裡

黃葉怪妳怎麼未到

 







 





6 則留言:

  1. 我都係外油內乾,我用緊「雪肌晶」,美白保潤!

    回覆刪除
  2. 我哋都係一隻好油水嘅月餅面
    我一瞓唔好、壓力大仲曝瘡......好麻煩
    我前排仲要去 CWB 心甜樓上睇皮膚科
    所以唔係樣樣都啱我塊煎蛋面
    平時要用 physiogel 洗面
    E 隻神仙水真係好嘢嚟 潤而不膩...
    買埋 Menard 出嘅紙 Mask 每晚都敷 15 mins....好舒服
    或可當化粧水用......再搽 Cream
    現在朗豪坊做 Promotion $480枝→ $408 還有一片 mask 送添
    要買定幾枝嚟看門口

    回覆刪除
  3. 咁正呀,真係唔會“立黐黐”?
    等我試下再介紹俾小姐先!

    回覆刪除
  4. 朗豪坊做特價做到25-9-2011
    不過 Menard 係 E 枝水最得
    其它都係麻麻地....比較立
    我係前排用護協証係 Menard Counter 買要 $432 枝
    不過每買一枝有 (Sample Size) Herb Mask & 骨膠原精华素送......買三枝再有一盒 mask 送...
    p.s. 其它 product 都唔多啱我......妳可試吓先

    回覆刪除
  5. 原來你都有用clarisonic 洗面(握手 ) 我呢排裝修冇時間去做facial,又沾咗好多塵,可能加埋壓力,不斷爆 瘡,煩~~~~

    回覆刪除
  6. 初完clarisonic會爆瘡架.....
    不過壓力就會雪上加霜....
    唔駛愁喇...新居都攪掂.....就會好架啦 !
    唔記得握手添  

    回覆刪除