2011年4月6日星期三

【寸草春暉】


 


放假天


去朋友的公司


目的是要現場直擊紅耳鵯的孵化成長實錄


一進門我便趕忙先同媽媽打招呼



 






 


媽媽態度極不友善


哺蛋嘅佢仍雙目炯炯有神


一副如箭在弦的部署.......勢不可擋


朋友用麵包引誘牠離巢



 






 


我便可一睹 BB 真身


三天的 BB 雀好有生命力


大自然總有這奇妙偉大的力量



 






 


我第一次親眼看


有震憾感....全身通透連血管也清澈晶瑩


咀巴不斷張開....頭在搖晃著


全是生命的力量



 






 


我部小 DC 拍得不太好


偷了朋友的 Macro 照片


像一隻脫毛後的光雞



 






 


兩兄弟手牽著手,,,Kawai



 






 


媽媽從高空瞰察著我們的一舉一動


我全無惡意....純八卦嚟睇 B 咋



 






 


樣子伶俐的紅耳鵯



 






 


世間上的父母都竭力保護自己的兒女


是這麼的強烈及無私


『誰言寸草心    報得三春暉』


有興趣可到 Gin 的小鳥日記跟進



 


-------------------------------------



親情



羅文


 


作曲:顧嘉輝


填詞:黃霑




 


問世上有幾多愛 流露無限美善
像世間舐犢情深 永不改變
令我面對一切 回復無盡信念
人類親情中 係有真愛見

*日日夜夜獻種種關懷 親情無處不現
 就像春風吹遍身心 去我滿懷倦
 俗世幸有這種愛 流露人類至善
 能在這哀樂人生 令我心內暖*

REPEAT


能在這哀樂人生 令我心內暖

 












 


6 則留言:

  1. Queenie姐, 你好嗎? 

    回覆刪除
  2. 睇得好好喎!
    咁鬼感性,爭D睇到流眼水呀!
    btw,多謝你推介Gin's blog!

    回覆刪除
  3. 都幾好啦!日日都工有飯開!
    生活都算無咩憂...
    世伯掂呀?身體怎樣?Take Care!
    Wishes all the best of your family!

    回覆刪除
  4. 查實我同妳吹水講衰嘢又得
    講家事倫理又得
    講職業操守又得
    講娛樂圈更得 .....講人生哲理又得得哋咁啦
    其實係蘿記首歌得.....黃霑嘅詞真係簡而精
    幾句已表達晒

    回覆刪除
  5. 我都係第一次見 New Born Bird....
    好彩睇得快....聞說只剩一隻且奄奄奄一息

    回覆刪除