2011年4月29日星期五

200311~ 玻璃城堡


 


20-3-2011


 3rd 景點


2009 年底開幕的玻璃城堡/Glass Castle


裡有琉璃做成的花園、玻璃迷宮等


整座城區共有 6 間主題造型館


陳列著 250 餘件的琉璃作品



 






 


為琉璃造型藝術體驗館


來自義大利、捷克、日本、韓國等名匠所設計



 







 


室內館中央是綠色的巨型豆莖的玻璃雕刻作品


來自童話《傑克與碗豆》



 






 


玻璃管絃樂團



 






 


玻璃小城



 






 


灰姑娘的水晶鞋



 






 


鑽石介子 


因太陽折射而閃閃發亮的




 






 


玻璃茶座



 






 


玻璃南瓜池



 






 


玻璃所做成的花園



 


















 


老實講這裡的作品都幾粗製濫造


像台灣/國內的設計


若是自悠行.....不來也不是損失的



 






 


入場費:W9000(~HK$64.5)


官方網頁





 


-----------------------------------------




 


玻璃窗的愛



陳慧嫻



曲、詞:安格斯


 


今天能共你一起 愛你柔情沒法避
當天無限熱愛牽起 說我知愛戀滋味


柔情在今天為他為他奉獻

似玻璃窗已看清睇見 

柔情在心中萬千又似太空的星星在旋轉 


心已穿 全是你的箭 吻我留下做紀念

這世間 誰令我倆不變 送給他與我這心頭


柔情在今天為他奉獻 似玻璃窗已看清睇見

柔情在心中萬千 又似太空的星星無盡無遠


柔情在今天為他奉獻 似玻璃窗已看清睇見

柔情在心中萬千 又似太空的星星無盡無遠


柔情在今天為他奉獻 似玻璃窗已看清睇見

柔情在心中萬千 又似太空的星星無盡無遠


柔情在今天為他奉獻 似玻璃窗已看清睇見







 


 





6 則留言:

  1. 睇相以為我得添!成來現實又係一般

    回覆刪除
  2. 今日呢首歌好鬼我哋個年代,哈哈

    回覆刪除
  3. 我覺得唔掂 ....無無謂謂咁行吓囉 !
    啲佈置都好求其

    回覆刪除
  4. 1984....我記得
    係咪我哋幼稚園唱遊嗰時唱架
     

    回覆刪除
  5. 都係俾妳 D相呃到,仲諗住一定要去睇睇 tim

    回覆刪除
  6. 妳哋真係識氹人啫 ....我啲相呃到人
    真係麻麻哋....好粗糙...無咩好睇架

    回覆刪除