2011年4月12日星期二

我係鞋痴


 


有無人想黐膠紙?



 






 


好天買鞋....落雨買鞋


開心買鞋....唔開心都要買鞋


咁 6 卷黐咩好?



 






 





林海峰 ~三字頭


6 則留言:

  1. 早知,俾卷我啦!

    回覆刪除
  2. 下次比卷妳吓!

    回覆刪除
  3. 我以為你換季買鞋添,個膠紙座好得意呀!

    回覆刪除
  4. 好!下次見面比妳吓 ......

    回覆刪除
  5. 我都想買啲夏天衫 & 鞋...護膚品
    但自從買咗 Cookware....少咗好多喇
    係呀我係港鐵啲廣告見到
    好鍾意 ...但要買 6 卷膠紙才送...
     

    回覆刪除