2011年4月13日星期三

180311~釜山 City Tour



 





18-3-2011





晨咁早就話 Shopping ~3 小時


地點:光復洞、南浦洞 & 札嘎海產市


都是買運動裝、相機、護膚品的幾條平民化的街道





 


 







 


09:00 只有街邊的幾檔小販在擺買





 







 


這些闊平面 16:9 的韓國女人非常兇惡


不是人咁品.......行街都批你一踭


我只能遠遠偷影她


掂解無老一輩的宋慧喬的影子





 









百無聊賴

眼瞓到飄.....入 Cafe Hea 吓....充電




 










Tea 完都未開舖

就行釜山漁市場




 










札嘎海產市場


啲 16:9 嘅女人見我拎起部相機


幾乎用水潑我







 









所見並非香港常見海產


















 


這個似士多啤梨...好似叫〝海石榴〞


我就叫佢做〝海上士多啤梨〞


超大嘅魷魚


見很多魚類也架起晒乾做海味貨





 








 


剩下 1 小時


便逛化粧及護膚店舖


有 Skin Food, Missha, Saem, Innisfree, Etude,....etc





 








 


無聊兼眼瞓 ~3 小時 City Tour → Lunch















浪漫滿屋 ~Sha La La


8 則留言:

  1. 個大嬸咁惡死既?
    又真係幾悶喎,行街市又無得食!

    回覆刪除
  2. queen 入街市影相,下次試試以下方法,相機掛胸前中間,Zoom鏡調去28mm或35mm,看環境。手指按住失打先,行近主體,不要望她,你自己頭望上或左右然後按失打後走人.因為她以為你望其他東西,其實妳已影了相。【聲東擊西】

    回覆刪除
  3. 16:9 的韓國女人>>>>>>>>好搞笑的形容詞

    回覆刪除
  4. 韓國人叫「大嬸」做 "朱媽"
    啲朱媽所見個個都面闊闊...眼細細咁
    係啲景點區講嘢都幾嘈...且無咩禮貌
    多時批踭過你.....拍得住國內同胞
    但我同主任講開:佢話見佢哋對啲韓國男人又好溫柔....好奇怪
    可能眼瞓啦!係到魂遊咁 !
     

    回覆刪除
  5.  
    圖中粉藍圈的"朱媽"見我咁遠影個街市門口已鬧神鬧鬼....X.....Y...Z...@@@.....我連街市都唔敢入..
    惡到 C .....
    多謝指教~這招【聲東擊西】

    回覆刪除
  6. 啲老一輩嘅韓國人...
    無見陳舊版的宋慧喬...崔智友
    都係勁面闊....眼細且兩眼相距甚遠
    16:9 平面方角
    貌惡.....邊有妳咁溫文爾雅

    回覆刪除
  7. 16:9  咁講,我真係信韓國好多女星係整過容

    回覆刪除
  8. 我都信喎... You're Right
    老一輩的輪廓都是扁平闊的
    而新一輩的好像基因改造咁....

    回覆刪除