2011年4月26日星期二

200311~ 噢!雪綠茶博物館


 


20-3-2011


午飯後.....雨過天晴


參觀噢!雪綠茶博物館/


O'sulloc Tea Museum/

설록차 뮤지엄 오설록


2001 9 1 日開館


博物館就座落於


有名綠茶生產公司「太平洋綠茶園區」的入口處


佔地 1650 平方米



 






 


博物館是免費開放給遊客參觀的



 






 


在博物館的頂層


可以眺望整片綠茶園



 







 


空氣十分清新



 













 


韓國濟州的綠茶因為早晚溫差大


所以有奧雪綠茶這種特別栽種的茶



 






 


這裡美其名是博物館


但其實也是個 Green Tea Product Shopping Centre/Cafe


售賣著各式精緻包裝的茶


我也買些綠茶....Hand-cream....Serum試試



 






 


還有著名的綠茶雪糕 ....Yummy


可媲美我自家做的



 






 


官方網頁






 


 


4 則留言:

  1. 謝謝妳呀!我諗住用黎做chiffon

    回覆刪除
  2. 唔駛客氣!我買咗 6 樽
    我用嚟整檸檬蜂蜜綠茶...
    不過我涼底...不能經常飲...
    Period 會暈
    呀領隊話做 Mask 都好
    我熱啲做雪糕...Aiya 仲未 Ready 做 Chiffon
    一定要做到妳咁鬆軟...

    回覆刪除
  3. 呢度d空氣有冇綠茶香氣吖 多謝你個綠茶粉手信 。

    回覆刪除
  4. 咁又無嘅!不過雨後放晴....感覺很清新!
    唔駛客氣!我買咗 6 樽
    我用嚟整檸檬蜂蜜綠茶...
    不過我涼底...不能經常飲...多飲 會暈
    呀領隊話做 Mask 都好喎

    回覆刪除