2011年4月27日星期三

名不虛傳



 


Easter 無聊到花墟


逛香港食品嘉年華


孖人牌又有優惠


久仰大名但其貌不揚 (相比 LC)


就買一個炆餸...煲仔飯...煲粥


今晚做栗子苳菇炆雞


存氣、鎖水及耐熱都做得很好




 






 


前日做了雞油菌、蝦乾、元貝、蠔豉 & 鴛鴦腸飯


保水存氣都明顯優勝...


少水但飯粒更爽口(蝦仔飯)


 Boiling Point 絕保滾漏情況出現



 






 


飯焦亦比 LC 香口易起 



 






 


黑色鍋底可先爆香肉類


隨手 + 上湯/水即炆


更香口...惹味及能鎖住肉汁


再炆肉質會更 Juicy


可作平日粗用做菜及煲飯


唯一缺點是要塗油於煲內保光澤....


但再用時我要清洗好才可使用


∴感覺油膩膩....有"益"味





 


 


--------------------------------------



皆因你無得彈


 


許冠傑





曲、詞:許冠傑





又夠盞又識得著衫 端莊兼且順眼


隨時早晚做我跟班 我一發嬲你解我悶煩


又夠慳又識得熨衫 永無吞泡學懶


時時溫暖在我心間


打令你得彈唔簡單認真得彈


番屋企哎飯餐餐好餸真抵贊


沖杯正紅茶仲餵我食橙


心中的困難通通跟我照直談


緊緊抱在懷又過一晚


在世間任千揀再萬揀


無個睇得入眼 無人可以在你我中間


皆因你無得彈系咁簡單認真得彈


又夠膽又由得我亂玩


識得黯起邊眼 就咁簡單 認真無得彈





 


20 則留言:

  1. 唔好意思, 忍唔住留言, 我到係 花墟既 香港食品嘉年華買左個24cm staub, 想問下你果個係咪20cm, 做煲仔飯可以有幾碗飯呀, 麻煩晒!

    回覆刪除
  2. 係 20 丫!有 4-6 碗 之多....
    我都有 10 cm stoneware × 2 送...係紅色
    還有孖人生果刀及抽到指甲挫

    回覆刪除
  3. 我留意到有好多人都話呢隻鎖水比LC好, 16少都話要買番個24cm, 諗著今晚放工一齊去八卦吓, 你覺得27cm係咪大咗d呢~?

    回覆刪除
  4. 八哥狗的女主人2011年4月27日 下午6:18

    20cm紅色, 我前年都買咗, 它已成為我的入廚好伴侶 !

    回覆刪除
  5. 27 應該係 Oval Shape ...
    妳鍾唔鍾意丫?
    我建議第一個買圓先
    Staub 還有另一缺點是很重(尤其煲蓋)
    如果妳兩口子食飯
    一個 20 做煲仔飯/炆餸都夠喎
    但若煲湯則至少要≦24
    不過孖人牌經常做特價
    但這些嘉年華/美食節就優惠及禮品 多啲
     

    回覆刪除
  6. Haha !依隻真係唔錯!
    沈實大方得體又有內涵....
    最緊要係唔眼淺.....鬧佢兩鬧都唔流馬尿

    回覆刪除
  7. 呢個 promotion 好吸引,買 $999一個煲都會送一對 stoneware 盅!超抵!可惜我太多煲,唔可以再買 lu 幾時 show下對 贈品 stonewares 呀?

    回覆刪除
  8. 話是話佢嗰對 Stoneware 盅
    啲手工唔及 LC 喎
    雖則 Made in France 但都幾粗糙吓
    不過送嘅就算啦....
    聽 Sales 講遲啲唔會有 Stoneware 買架啦 !

    回覆刪除
  9. 咁又係,唔好貪大件, 頂哂磅都係24cm算喇, 最衰今日天陰陰, 收工千祈唔好落雨啊。

    回覆刪除
  10. 買咗未啫
    好影啲相嚟睇吓好喎

    回覆刪除
  11. 你又買新煲?
    你有幾多個肚仔呀

    回覆刪除
  12. queen  哈哈 下次要試試用珍珠米(用少水蓋過米)又有另一番口感

    回覆刪除
  13. LC die heart 番薯睇唔到呢篇

    回覆刪除
  14. 咩啫 唔同架....咪笑
    人哋係病態煲徒之嗎 ....
    睇緊醫生....食緊藥就嚟好番架啦

    回覆刪除
  15. 我係用日本米架.....樓上鋪的
    類似珍珠米 Texture 呀....
    幾都係小水....唔似咩

    回覆刪除
  16. 知啦!Cassis...Satin Blue....Antique Rose....Peach...Orange Blossom....coatal blue.....Lilac Mist.....Lavender.....Rosemary...Kiwi
    都不能盡錄

    回覆刪除
  17. 你影到d食物超级引.
    我地大家都like LC d靓色, 但又like 黑底功能, 我都常用Staub 南瓜煲文野,好好用. BTW, 你有呢果可以唔使要黑水"hok" la!

    回覆刪除
  18. 買咗喇~  綠色24cm,揾日得閒至幫佢剪彩。

    回覆刪除
  19. 係 我哋一啲都唔多煲
    每個煲都有優點...又有不足之處
    真係缺一不可....
    色有色嘅靚....款有款嘅正....煮有煮嘅用...
    大有大嘅型....小有小嘅俏.....
    全部都入得廚房...出得廳堂
    計我話一個都不能小....有機會仲要入啲添

    回覆刪除
  20. 咁快啲為『天下第一煲』開光....
    擺番幾圍

    回覆刪除