2011年4月10日星期日

5 週年的第一次



 


轉眼間香港迪士尼已踏入 5 週年


真失禮 5 年都未踏足過


∴苦無機會有免費/廉價的門票


終於有朋友來電邀請同遊迪士尼


$80 價錢理想




 






 


8-4-2011


12:00 進場


香港 Disneyland 太細...相比日本、西岸及法國


但低 B 嘅我還是帶著興高采烈的心情


決定遊盡每一景點及遊戲.....更要欣賞完煙花才離場



 






 


$80 是要一位同行者有 Annual Pass 才可有此優惠→ 5 月中



 






 


一進門與其它 Disneyland 都同出一徹


都係咁啦



 






 


第一先到 Space Mountain 掟番轉


不斷轉動...扭曲.....掟彎.....好星空宇宙漫遊感覺


但太細急掟彎


一次已夠....好暈



 






 


2nd 這是迪士尼中我最愛的『小小世界』


漫遊美麗的水上童話世界



 






 


好靚嘅童話世界


有美洲、歐洲、亞洲、非洲、群島.......


播放著不同語言的


世界真細小小小.......小得真係妙妙妙........


實在真係細世界....



 






 


MICKEY'S PhilharMagic


立體電影3D 的 Micky Mouse


很好看....的米奇與唐老鴨


有香味...有水珠立體卡通



 






 


Jungle River Cruise


坐船仔暢遊森林河流探險歷奇


途中欣賞大象、長頸鹿、河馬、鱷魚.......


有船長廣東話旁述介紹吓



 






 


『獅子王慶典』歌舞表演



 






 


~30 Mins 的獅子王歌舞劇


一定要睇才值回票價



 






 


15:00 與朋友 Say Goodgye


決定獨自漫遊至晚上八時睇完煙花才離開



 






 


自行到美國小鎮大街等巡遊 15:30


街頭兩旁已企滿等熱鬧的遊人



 






 


今次的主題是迪士尼飛天巡遊 5 週年



 






 


人太多....只能影到姣騰騰嘅 Minnie



 






 


佢唔係白雪公主....唔係灰姑娘......


咁係



 






 


還有史迪仔高空表演


這是一個很簡..很短的巡遊



 






 


完了巡遊


我到巴斯光年星際歷險



 






 


低能互動式的探險歷程


在太空椅上轉來轉去


用太空槍射→射→射→


我居然 Level 4



 






 


再到超多人的小熊維尼歷險之旅


等半粒鐘有多...玩 10 分鐘



 






 


必玩:浪漫灰姑娘旋轉木馬


見到視帝同張可頤坐馬車拍劇集....遲啲比你睇



 






 


幸會史迪仔 (廣東話場)


以太空交通控制中心為背景


與可愛史迪仔全方位互動接觸


以小孩及長者為交流目標人物


都幾攪笑



 






 


無聊到


Orbitron  太空飛碟都玩吓啦


好像 N 年前荔園的機動遊戲



 






 


傍晚 18:30 再來一次我最愛小小世界



 






 


19:30 奇妙仙子城堡 & 20:00 煙花表演


我已經好累....玩足8 小時



 






 


逛逛小鎮大街商店


好靚的米奇醫生與米尼護士


Nurse Minnie Sogo 現售$310....


這裡居然要$495


太貴又太大....影咗就當買咗



 






 


我這個港燦....短期內都不用再遊香港的了夠晒皮


香港迪士尼靠我這個港人一定摺硬


我想去東岸吖


等 20:45 的 Schedule 巴士


超快 30 Mins .....已回到地頭




 


---------------------------------------



他約我去迪士尼




陳慧琳/Kellyjackie(陳曉琪)






作詞:陳曉琪(Kellyjackie)


作曲:海藍/許願庭





兜過幾個圈 看木馬旋轉
美夢似是遙遠 仍埋藏著繾綣
快樂旅途中 有沒有熱戀
看著這入場券 如同尋獲溫暖
笑問你 你話連夜候票再多的困倦
也不怨 似在平靜地說出 絲絲的愛戀
畢生也願記起
香港迪士尼 煙火璀璨夜晚定會很美
坐咖啡杯 溫馨記憶 旋轉中細味
天邊星宿也沒法比
今天心碎或痛悲
只需要記住陪伴在你身邊有米妮
始終可以幸福地 沉迷在美夢裡希冀
要是你 決定明日伴我去闖天與地
會很美 故事延續下世紀 一生都記起
不必理是與非
不需要顧忌 穿梭堡壘內陪伴我嬉戲
米老鼠 比精品店的美 輕輕靠近
都可使我快樂跳起
當 身邊掛著相機
假使到最後還未望到不准你別離
可知心裡正準備 無緣合照亦抱緊你
公主與白雪都
不需要羨慕 因可跟你在長夜裡擁抱
見阿拉丁 本想說聲坐飛氈
卻又不可媲美你待我好
星空不算是太高
假使有你在旁陪伴我一起每段路
可將一切記心內 明日共你愉快傾訴


 






 


 


8 則留言:

  1. 你平日去架?一日可以玩咁多野都算叻啦,通常要排隊架!
    我都係最鍾意small  world同winnie the pooh adventure,
    space mountain非必要都唔會玩,搖到頭暈,我都係鍾意日本的士尼多d

    回覆刪除
  2. Hey!做乜唔坐瘋狂帽子架啡杯呀?有無去泰山屋先?仲有小火車坐咗未呢?小飛象都無坐呀,仲有米奇畫室呢,幾無藝術天份嘅人都變咗大畫家啦!米奇金獎音樂劇至係超值超好睇呀!不過最近好似暫停咗...... 老友,睇嚟睇去,好似無消費喎!真係腸仔都無買條? 你好嘢! 仲要唔要去呀?我仲有兩個名額未用喎!

    回覆刪除
  3. 長腿姐姐:
    俾妳睇下買 Microplane Zester/grater兩條 link:
    http://www.amazon.com/gp/product/B001C2NC9G
    http://www.amazon.com/gp/product/B000RPXH94
     上

    回覆刪除
  4. 溫文爾雅 :
    收到....一於揾 Feon 落踏一齊買 !
    多謝晒妳的禮物....很喜歡 LC Magnet.....
    多謝妳的戚風..一睇 Texture 就知鬆軟
    是我明天早点...太好啦
    揾緊位放毒的 上

    回覆刪除
  5. 吓!物仲有咁多未番架....妳...仲物話我聽
    我當自己番得 7788.....
    啍 !我有消費架...我入場時買埋午及晚餐套票
    $98 包 Lunch:Burger & chips,Dinner:中式碟頭飯, Soft-drink × 1 .....好彩 Dinner 有影相做證 ....以為我 Cheap 到練仙

    好 ....同妳去要 Sunday 喎.... 我準備鹵盒雞翼去...妳負責同我拎入闡...Ok
     
     
     

    回覆刪除
  6. 係 8-4-2011 (Fri) 都算係平日啦!
    但都好多遊客...所以有啲遊戲都要排 Over 半点鐘....
    Same Same...Small world 真係好靚 ∵要番 2 次
    香港真係好細...唔排隊玩吓嘢...一陣就行完晒

    回覆刪除
  7. 香港迪迪尼真係太細,唔隔個3,5,7年我都唔打算再遊

    回覆刪除
  8. 若不是要排隊、一晏都玩晒喇 !
    $80 就抵
     

    回覆刪除