2009年7月30日星期四

升級五步曲

 





 


明天 (31-7-09)


是遞交升職申請表的 Deadline


最終我都是放棄


可能是那份 1500 字的計劃書


要討論如何改進現有工作的服務


我只想到自己 " How to improve my quality of life?"


經理話:「失望」


我解釋:「我未準備好」


經理:「我相信個個都未準備   你放棄今日機會


相信你都不會作準備 三年後你都未準備好」


一語道破


升職你估我無想過咩


經理所講的成功 5 步曲


我勉強中 2 步


 



第 1 步:Seniority


這樣不須費力費心思


坐夠 ~10 年以上便有機問津


只是入門必備


但非必勝


 



第 2 步:Qualification


這樣是不斷進修>>>自我增值


提升專業知識及證書


增加升職入場券及勝算機會


但無 Examiner 計算你有幾多張 Cert. 作比較


因為當日無人同你用證書玩So Hand ......晒冷


無就萬萬不能 所以亦非必勝技


 



第 3 步 : Interpersonal Network


這個就要靠你平日造化


要人際關係良好


人緣網絡廣 爭取曝光機會


令高層知道有你這個人的存在


所以有 Function 就要參予


拎部相機影影吓又得   再唔係買吓奶茶咖啡都得


 



第 4 步 : Achievement


這個是最高境界亦是高難度


怎樣可以表現自己


我們這行不同其他紀律部隊緝兇破案立功


個個都做同樣的常規工作


個個都中規中矩    不過不失


表現是要上司給予機會


又要看自己平日造化


 



第 5 步: Interview Skill


這個要看你當日準備功夫


對答如何


能否字字珠璣 口若懸河


若當日失準


那就神仙都難救你


 


 


Low Profile 的我........談何容易!


 


 


祝所有參賽者


乘風破浪


 


-------------------------------------------


 


乘風破浪


楊詩蒂


 


 


時時望前莫後退 人人莫愁無伴侶
迢迢路長萬里也未覺疲累
遙遙遠路莫怕它 重重障礙莫怕它
人人勵行勵志不掉眼淚

鵬翼高張 我地乘風去
無限旅程 聯群和結隊
帆盡高張 破浪乘風去
無盡困難 終須消失去


重唱 ,


帆盡高張 破浪乘風去
無盡困難 終須消失去


 


 




10 則留言:

  1. 咦~!係咪新歌嚟?

    回覆刪除
  2. 「乘風破浪」都好新吓 1975年!
    楊詩蒂可以攞新人獎啦!
     

    回覆刪除
  3. 我仲以為你會叫我 "咪扮嘢".

    回覆刪除
  4. 你細個啲黑白相已經扮唔到嘢啦 !

    回覆刪除
  5. so................
    人各有志
    勉强不了!
    知道自己想怎樣己足夠了!

    回覆刪除
  6. 係人各有志呀
    下一次就係我啦
     

    回覆刪除
  7. Ok, its good to do while you well prepared !
    Go ahead, see you get it next round !

    回覆刪除
  8. Yeah ! I will get it !

    回覆刪除
  9. 我不相信機會只得一次.再者,我也認同 improve our life重要一點.工作也只是工作(生活的一部份吧了).
    加油!

    回覆刪除
  10. 我會為下一次再努力!加油!
    多謝支持鼓勵!

    回覆刪除