2009年7月12日星期日

020709~新宿



 


2-7-09 天陰兼下着大雨


在池袋東橫 Inn 酒店延至 1000 才出發


拉着 29 吋的行李喼又拿着雨傘


彷如大鄉里出城


~15 Mins 便到池袋駅


唉!我們就是這樣搬行李落站


我一馬當先為好朋友記下


榮獲 本年度日本女子個人抓舉組亞軍


冠軍係我呀



 






 


搭 JR 山手線由池袋→新宿


1035 到達新宿


感一片汒汒然


人頭湧湧......那個出口.......又怎樣行到那間飛鳥酒店


經路人甲指引到了新宿駅西口交番


咩嚟?咪 Police Station


 有 3 名警察 On Duty


趁朋友問路---Direct Attention の美女分心術 


又偷影啦


炸傻扮矇再影個 Station


警察叔叔出手勢交义我


唔好意思影左啦! 下次唔敢囉!



 






 


~1100 到達那間飛鳥 Asuka Hotel


足足行了 30 Mins


間酒店各樣服務都麻麻---一句把鬼


Book 佢係因為 Priceline Package 指定


照都不想拍---就知幾把鬼


缷下行李便又用 30 Mins 步行出新宿小田急百貨


1325 上到唔記得 7/F 定 8/F 定 9/F 可瞰覧新宿市


但天雨濛濛係咩就唔知



 












 


行到 1410 是是但但入間舖買食券食咖喱豬扒飯


盛惠 430円/Dish



 






 


當天全日行百貨公司、商場、地下通....etc


即高島屋、伊勢丹、0101......Somethings Like That!



 






 


血拼至 2130 找到目標---博多天神拉麵


新宿有 5 間分店



 






 


白色極濃豬骨湯底聞名


配幼細的九州拉麵


有义燒:700 円/碗


好好味


我們坐下來    發覺入來光顧的大部份是港人



 






 


經過蔬果店


好平呀! 500円有巨峰提子


我要買番酒店食



 






 


0940 到達不夜城の歌舞伎町


是位於日本東京新宿的紅燈區


三教九流混雜之地


是日本黑社會:山口組  住吉會  極東會管轄的地盤


這裡經營按摩店  情侶酒店  脫衣舞場 


人妖酒吧  舞女舞男伴遊服務


出入此地都是從東南亞人口販賣到來的性奴 



 







 


我拿着部單反機在這裏穿梭拍照


由膽顫心驚→→→變得膽大包天



 






 


新宿發現第二間博多天神拉麵



 






 


日本也有小肥羊店



 






 


這架宣傳花車真吸引


真的美女如雲 .........  眼花暸亂 .........  目不暇給 ..........



 












 


這間無料案內所


五光十色.......搶晒風頭



 






 


嘩!男公關都有得揀呀


俊男??但個個樣都好似漫畫書公子


有啲陰陽怪氣


佢哋係咪練葵花保典??



 






 


重有龍虎榜!!一樣架個樣!



 






 


女公關又如何?


都唔錯呀---都係公仔樣


即個個差唔多.......工廠啤出嚟



 






 


老細下面有嘢睇呀



 












 


霓虹招牌真吸引



 






 


制服誘惑の俏護士


你望樓下拉客那位


係著醫生袍


認真兼貫徹始終的服務


比個 Iso 佢都得



 






 


甚麽診察パブ??點解


係咪有 Diagnostic & Observation Services?



 






 


終於步出五光十色的歌舞伎町


令我們見識不少


由於膽大包天胡亂影   


我比兩名黑人用言語手勢制止拍攝


所以這些相有血有汗   得來不易



 






 


繁華夜新宿



 













 


日本 Karaoke



 






 


這間電擊酒場


池袋都有    係連鎖店



 






 


行到 2225


終於見到百果園


在日本買水果一般都頗貴


但這裏散買新鮮季節水果最划算



 






 


波蘿---100円


哈蜜瓜---200円


好甜.......回味無窮



 






 


Over 2300 才回到飛鳥酒店




 


-----------------------------------------









至少還有我在乎


林子祥



作曲:陳大力


填詞:陳樂融


 


 



如果你有話 儘管對我說
如果你有愛 放心交給我
如果你很苦 我想分一半承受
但是你沉默 這叫我怎麼做

至少還有我在乎 就算所有人錯過
這條長路 不應該只有風
難道非要到明天 你才會發現
原來有個人 一開始就在等

如果你要走 轉身就能走
如果你要酒 一生陪妳喝
如果你倦了 我仍是你的城堡
用整個世界 換一朵妳的笑

至少還有我在乎 就算所有人錯過
這條長路 不應該只有風
難道非要到明天 你才會發現
原來有個人 一開始就在等




 


 




2 則留言:

  1. Queen, 很高興跟你結伴看戲、不好意思、飯後突然想起、有點事辦、所以走了!

    回覆刪除
  2. 唔駛唔好意思
    你有事咪走囉!

    回覆刪除