2009年7月11日星期六

010709~池袋



 


~1530 回池袋東橫 Inn 酒店


放下手信



 






 


這是東京坑渠蓋---櫻花標誌



 






 


Lobby 有 Free Internet Services



 






 


亦有入 Coins 的 Launary Services


這間酒店各樣服務也不錯


價錢合理


同事真的好介紹



 






 


1730 到達


貓池袋 Tokyu Hands


其實日本間間 Tokyu Hands 的規模及貨品都是差不多


但池袋這間獨特之處在 8/F的貓池袋




 







Nekobukuro Cat House


有 20 多隻友善  可愛兼不怕陌生人的貓貓


在限定的貓屋位置內自由走動


每日亦有輪流安排那些貓貓在場內走動


不須出場的貓貓便可安心安靜在玻璃屋內休息瞓覺


不致年中無休.....疲勞過度


付上入場費 600 円便可以與十多位長駐貓成員隨意遊玩


店內特設天梯及通牆孔讓貓貓玩個飽



今次我一人買票入場影貓貓


45 Mins 在場外會合朋友



 






 


大部份的貓貓都在瞓覺



 






 


好可愛



 






 


喜歡貓的眼神---Innocent



 






 


Vacant Look



 






 


Suspicious & Guarded



 






 


Powerful



 






 


有 Model Feel



 






 


你地係未攰成咁呀?


望吓我啦



 






 


乖啦!雄糾糾---幾威風凜凜



 






 


一定有 Target---如箭在弦



 






 


Deep Sleep!Don't Disturb!



 






 


是日出場表演成員



 






 


魔女宅急便隻貓---~19000円


好貴



 






 


這些 Micheal 也要 ~13000 円一隻



 






 


貓城 Namja Town


1996 年 7 月開幕的 Namja Town


是池袋必遊的人氣景點


在 Sunshine City 內的 World in port mart 2/F


以 50 年代街道作背景


分遊戲及主題美食廣場


入場費:300円/person


但玩遊戲則需另外購票


20 多種遊戲以貓為主題


另外有日本傳說的鬼屋



 






 


Namja Town 的「吉祥物」是一隻模樣詭異的貓


進場後更覺得這是個詭異的地方



 












 


貓樂隊



 






 


場內應該分作餃子......布甸........雪糕區域



 






 


02 年 7 月增設的餃子 Stadium


裝修模仿日本昭和 30 年代 (1955年) 當時街頭氣氛


出名是福袋餃子自慢商店街


這 12 間餃子店 


是日本全國嚴選得獎的餃子師傅坐鎮


可試勻不同風味的餃子



 






 


我們決定試這間安亭の燒餃子



 






 


450 円/6個



 






 


480円/6個 (有蒜子)



 






 


500 円/4個 (蒸餃子)



 






 


好味!皮夠薄.....但味精太重手啦


食完好口渴


跟住上 3/F


日本最大的Ice-cream City


位於 Namja Town 3/F


設有 8 間人氣雪糕店及 Cup Ice Museum



 






 


搜羅超過 300 種雪糕杯


味道千奇百怪


如雞翼雪糕   蒜頭雪糕


創意一流


但我們無食呀



 






 


豐田汽車會館 Show Room


嘩!跑車



 






 


Kawaii ! 但點解車頂尖?



 






 


回酒店途中


池袋街頭夜景



 






 


Sogo 也有這牌子急凍餃子買


我家雪櫃也有一盒



 






 


2140 行到拉麵舖


又肚餓啦


不如又買食券食碗麵



 






 


你睇哥哥仔食得幾好味!!



 






 


730 円/碗 + 60円玉子


麻麻地----拉麵太粗兼湯唔夠熱



 







 



2230 回到酒店







 








多拉A夢


8 則留言:

  1. See you tomorrow 1215hrs in TST Golden Gateway

    回覆刪除
  2.  OK! Where is Golden Gateway?

    回覆刪除
  3. 你個新界暴發戶吖,又去日本?激死我啦!
    真係同人唔同命,我哋一家大細呢個暑假都係去海南島咋!日元咁貴,我諗我有排都去唔到勒!
    不過。。。。。。我又幾想去沖繩玩吓喎!

    回覆刪除
  4. " 新界暴發户"我鍾意E個名...........好似啲圍頭人 .........我都想呀!
    你幾時去海南島?
    Happy Birthday to 人哋姑姐!

    回覆刪除
  5. 因為諾怡爸爸成日形容我哋係天水圍富戶,我哋覺得好搞笑,跟住諾怡就成日講,講到比佢媽咪兜巴昇! 其實都係爸爸教佢嘅,都幾無辜......
    我哋全家7月26日早機去早機返,好期待呀!因為今次住凱賓斯基, 預備純渡假,skip曬旅行團嘅行程,只喺玩酒店,因為有大泳池,露台浴缸,私人沙灘......

    回覆刪除
  6. 凱賓斯基係咩酒店?我都想去呀..........露台浴缸,私人沙灘........ 咪似馬爾代夫?

    回覆刪除
  7. 決定去之前都參考咗好多個blog,我覺得以下呢個最好睇,D相又影得靚,文筆又好,你睇吓會唔會吸引到你?
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!tiBHGFGRFRTY60N1cT0sKBz./article?mid=977

    回覆刪除
  8. Ok ! see see later! When will U back?

    回覆刪除