2009年7月26日星期日

望穿秋水

 


今天


所有的好朋友都離我而去


全部去了內蒙古旅行


要  9-8-09 才回來


這兩星期開始無人陪我行街.........  食飯.......... 發噏風.......


 望穿秋水的我


Missing All My Best Friends!


 





 


 


寂寞公路


伍思凱


 


作詞:言兒


作曲、編曲:伍思凱




 


說好和你一起流浪 失約的我獨自飛翔
窗外景物不斷的變換 提醒我背叛的心慌

說好不讓你再流淚   迷惑的我不知是錯是對
下雪街頭獨自的行走 握不住一杯溫熱的咖啡

New York, Dallas, Los Angeles
 寂寞公路每站都下雪
想念 等候 流逝的夢 寂寞公路每吋都傷痛
Sunrise, Moonshake, Heartbreaker
 寂寞公路每段都下雪
冷漠 激情 點煙的手 寂寞公路哪裡是盡頭?!


 


 



10 則留言:

  1. The feeling of the picture too match the article...............

    回覆刪除
  2. 哈~!仲以為你d好朋友去咗移民添.
    我嘅表現.....係咪有d大煞風景? 唔多match呢篇網誌呢?

    回覆刪除
  3. 點解不和他們一起去旅行啊?

    回覆刪除
  4. Yes......Loneliness !!

    回覆刪除
  5. 唉!你啲有家有室......係唔明啲姑婆黨生活!
    我每晚或隔晚都同啲黨員傾電話....
    講吓笑!吹吓水!鬧吓人!講吓是非!窒吓對方.......已經係我們生活的一部份!妳係好難明白那種唇齒相依的感覺!
    我們亦曾戲言要安裝姑婆平安鐘......老了怎樣安排我們的網絡!完全無誇!妳又點會明?
     

    回覆刪除
  6. 因為暑假係 Peak Season .....
    我工作的假期制度只可一人一星期
    除非有多餘的........但當然無
    而原先 Schedule 是去北彊......北彊是要暑假去
    但後來新彊唔安全
    才轉到內蒙古
     

    回覆刪除
  7. 不用擔心, 十天八天很快就過去, 還有blog友陪你啊!

    回覆刪除
  8. 係 14 天呀 !多謝你 Peacelife!

    回覆刪除
  9. 希望你下次join到他們啦...

    回覆刪除