2009年5月8日星期五

SMART Objective of My Mother's Day

 


 


早幾天


哥哥相約慶祝母親節


哥哥:星期五晚 1845 稻香


我:又食稻香.......第二度啦


哥哥:老豆同呀媽鍾意大魚大肉


鍾意食酒樓餐


要抵食兼多


你估咁容易揾到位


我:是但啦


 



 


我放工後


要大洗所以遲左 30 Mins


佢地話食住等我


好彩趕得及來影相


果然係厲害


一個套餐


再多+蒜蓉粉絲蒸扇貝+蟹子粉絲煲+薰蹄


再+送燒乳鴿.........+酸梅湯.....啤酒+紅豆沙糖水


出餸太快到無位放


無上鏡還有海鮮卷........竹笙翅........


埋單 $1485


 











 


食完晒........好飽


我同哥哥講:我們  Objective 達到


哥哥:係 SMART  Objective


我: S=Specific


M=Measurable


咁 A.....R......T......係咩


我唔記得啦


哥哥: A=Achievable


R=Realistic


T=Timely


我:我們 Achieved The Objective Of My Mother's Day


姪仔:Achievable 末= Realistic囉


哥哥:當然≠啦.........


例如我叫你放隻吉碟去隔離檯


這樣是 Achievable but not Realistic


姪仔:


爸爸媽媽食得好開心呀


尤其媽媽又攪爛 Gag 啦


 


 



沒有留言:

發佈留言