2009年5月30日星期六

八方雲集 & 小樽甜品

 


 


Sleeping Day  上完堂


到荃灣食嘢


先試八方雲集鍋貼水餃專門店



24 小時營業



套餐:招牌鍋貼+酸辣湯=$28




套餐:韭菜餃子+紫菜貢丸湯 =$28




啲鍋貼好味


啲餃子味道不夠


湯唔掂呀


再到小樽甜品屋~荃興徑


連門口也座無虛席



哈蜜瓜珠珠 $20


珠珠爽滑  糖水甜味適中


但哈蜜瓜不夠熟 & 甜



楊枝甘露白涼粉 $26


好味



這樣試試   那樣試試


真開心


 


----------------------------------------------


勇氣


梁靜茹


 


作曲:光良


填詞:瑞業


 


終於做了這個決定
別人怎麼說我不理
只要你也一樣的肯定
我願意天涯海角都隨你去
我知道一切不容易
我的心一直溫習說服自己
最怕你忽然說要放棄
愛真的需要勇氣
來面對流言蜚語
只要你一個眼神肯定
我的愛就有意義
我們都需要勇氣
去相信會在一起
人潮擁擠我能感覺你
放在我手心裡你的真心
如果我的堅強任性
會不小心傷害了你
你能不能溫柔提醒
我雖然心太急更害怕錯過你


 



4 則留言:

  1. 你知道嗎,上期飲食男女做荃灣食肆特集,好好睇,你有無買呀?如果無,快D諗辦法啦!
    快D Send你E-mail address比我啦,想send一個有用網址比你,但係唔方便喺度寫出嚟喎!
    my e-mail address : s9510546@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  2. 你借我睇兼同我一齊揾食
    咁神祕!!唔方便??咩嚟架??
    快啲 Send 比我!!

    回覆刪除
  3. 你明唔明呀,我無你e-mail address呀!大佬!

    回覆刪除