2008年10月5日星期日

Family Gathering 後感


 



 


家姐前天從澳洲返回來,哥哥全家又放假,我今天又是 day off,當然又是回娘家吃飯的日子啦!


 


每次都是嘈嘈吵吵,你講一句我又講幾句,呀媽永遠很少細聽我們講咩?一於我們有我們講,而佢有佢講,好有趣的場面。


 


家姐剛從澳洲参加呀仔大學畢業禮,將 SD Memory Card 插入哥哥的新 notebook 上看,家姐忙於介紹相片,呀媽又忙於講自己十年前的澳洲之旅,一於你有你講,佢有佢講,我和呀哥交換眼神,然後問呀媽:「你知唔知頭先張相係邊度影?你外孫拎住啲咩?」呀媽又點會答得到,通常都亂講一通,又鬧我們當佢老人痴呆,我們當然又大笑一場。就這樣喧喧鬧鬧,享受了一頓豐富的晚餐。


 


爸爸和我相似的地方,都是一個超級為食鬼,最喜歡食嘢,但可惜有糖尿病,所以無論飯餐及零食都要節制,有時覺得難為了他,偷偷買零食餅乾比他,但又要勸他不要過量,他總是叫我放心。


 


每次都令我想起小時候與他逛國貨公司飲朱江橋牌鮮奶,然後到超級市場買盒裝能得利果汁橡皮糖 ,是我小時候的至愛,每粒都是生果造型,煙靱有口感。我最愛吃黑加侖子及橙味,當年真的把那盒糖當成寶,未吃完的話,會珍而重之收藏好。但可惜盒裝己停售多年,令人回味的情景及零食。


 


可否再復刻生產盒裝能得利果汁橡皮糖呢?


 


 


2 則留言:

  1. 我同妳一樣都鍾情果汁樣橡皮糖嘅..黑加仑子味.........

    回覆刪除
  2. 可以買 Marks & Spencer 的 Wine Gum,同樣有濃濃的果汁味,但就欠缺那種 煙靱的口感----- Sticky to the teeth while chewing up

    回覆刪除