2008年10月6日星期一

唔好問點解

 


在新的工作環境過了兩星期,一切都安好。凡事都是問、凡事都要試、凡事都要實習或刻意記下,才會懂得怎樣做。同事們的態度都很友善,常常不厭其煩為我解答疑難,有時還私人相贈一些不死錦囊…………


 


Mr. T:你隻杯唔好亂放電腦枱? 老老世心情差,見到會發睥氣!


 


::我頭先放係個 Mon 隔離,都無阻住佢做嘢,佢都立刻要移開。


 


Mr T:佢唔掉左你,咪比面你新,唔知頂囉!佢見你個杯有名,唔係叫清潔拎走。


 


Ms M:我上次放個麵包,咬左一啖!佢心情唔好,一入來塊面就黑,鬧邊個放啲垃圾係到,叫清潔掉左佢!


 


Mr T:你隻杯可隨處放,但電腦枱就唔好放,老老世一入來,就要立即清場讓位。


 


Ms M:老老世唔舒服,見佢面紅紅皮膚病,就最好閃!


 


Mr T:你唔醒目,佢就小你---佢就捉你入房,閒閒地小你 2 粒鐘!你記住早更要開 E 貓睇,重要的貓要 print ,記住記住用廢紙 print,要廢、有咁廢得咁廢的紙,但又不可放廢紙入 printer 內,要 hold 住一張張咁 print,明未?


 


我:點解?


 


Mr T:唔好問點解,無得解?


 


Ms M:遲啲你就知,都唔明佢間歇性就發癲!出面啲人都怕左佢,無人攪佢!


 


我:咁未好囉!無人蝦?


 


Ms M:佢一唔係到,我地人手就比人買,好鬼呀!


 


今日,老老世一入來就問 case,討論了一輪,就教我 management skill----styleapproachattitudemethod, technique…….


 


總括:要下屬知道你既底線,所有的 junior 都是「賊佬試砂煲」,不斷測試你旣底線。新來做 I/C,一切都要嚴謹,先嚴後鬆才易於管理,否則日後難於監管,無人聽你駛!


 


 


是否有理無理得閒黑下面,發下老脾呢???


沒有留言:

發佈留言