2008年10月27日星期一

談升職


今早看報紙,又見到有同行自殺---割腕危殆,留書是工作壓力大,不想生存。需然互不相識,但總算曾在同一屋簷下工作過,感覺不好受!希望她可以早日康復!


 


又令我想起早兩天與經理談話,言談間到升職的問題……..


 


經理:你都應該是時候準備升主任囉!


 


我:我現時都末有心理準備,現在升職太大壓力,三年合約,若成績未達標便要還原。面試都很大挑戰、旣要有媽士打入場劵;又要寫2000 action plan,我暫時都未有準備。


 


經理:係時候準備啦!遲啲這裏可能有個主任位!


 


我:有咩?


 


經理:有總經理位……..自然有經理上……主任咪上經理位….應該有一個主任位。你知唔知今次總經理位的 action plan 係咩?


 


我:唔知呀!


 


經理:你老世做咩方向都唔知,我真係信你唔想升!


 


我:係呀!升職太多 criteria 啦!要有媽士打入場劵;Excellent Report;良好的人事關係;現在山頭主義,要對職位有一定的年資,不能有位就得;還要 interview skill ……..太多嘢!Interview 都是象徵式,心目中都有人選啦!


 


經理:Interview 唔可以幫到你,但可以連累你唔得!如果你當日表現差,你老世點睇你,其他 examiners 都唔放過你。但若你表現得字字珠璣,無老世睇亦是徒然!


 


我:Interview 又無record 你表現如何?有無 bad list 這回事?如果我 absent ,會否 bad list?我同事旅行途中亦特意用幾千蚊買機票趕回來,面試個無咩希望的主任位,好苦心避免日後 bad list 左!


 


經理:我只可以話佢 naiveRecord 只係個班 examiners 自己


 


我:即係見得多只係增加面試經驗,唔能夠加分或比人睇到進步!


 


經理:當然啦!當年凡有經理位我都 In ,我次次都Waiting List ,老世巡房都話我表現好,但今次要女經理,欠官運囉!


 


我:升職太多要求啦!


 


無鬥心、無野心、無志氣又惰懶的我還是喜歡做這個 small potato!樹大有遮蔭的好地方


沒有留言:

發佈留言