2008年8月30日星期六

我的安睡「啤房」!

 


近期,精神狀況不佳、工作壓力很大、有 Early-morning wakening、Low motivation  & volition...................間歇性焦慮............疑神疑鬼,總之不太妥當!




早兩天,與 Ms E 一同 Sleeping day,最理想 relax 及減壓的方法,當然是在一些三餐唔憂、有飲有食、有電視睇、有覺瞓、有涼沖、有面洗、有牙刷、有摩按、有人服待............講到這裏,就知我去邊啦!我當然是去上電啦!確實是可以令我暫時忘記煩惱的地方!




今次是第二次去的新場-------水雲間,這裏最喜歡是那個睡眠區,我可以瞓足十小時,完全達沈睡狀態,更可安樂醒!瞓醒個樣都無咁衰!今日返工都開心啲!


睇相↓





其實啲似精神病院個啲「啤房」,即有 aggressive behavior 或 self-injurious behavior 的病人暫時 seclusion 啲房。


但近期我啲痴痴地,覺得好有安全感,與世隔絕,涼颼颼、靜英英、夠乾淨,按摩後可以完全入睡!勁正








↓這兩個洞便是我和 Ms E 各自修練的地方,奇怪地一拉下簾便很快瞓著!好舒服!









瞓醒後,心想這裏都幾危險,一旦火災.................但唔理得咁多!我要瞓!









↓個 Lobby 都幾似大酒店,最歡喜是價錢夠平、服務 OK、眼見及感覺都乾淨!
















沒有留言:

發佈留言