2011年3月3日星期四

老火爵士湯



 


春季飲湯宜平補


宜飲健脾養肝及清熱解毒的湯水


昨天看 明報 副刊介紹


老字號 CWB 西苑


鄧肇堅爵士曾是這裡熟客


而餐前指定要飲這老火湯~ 蜜瓜湯


而蜜瓜天然果香則迎合了廣東人的口味


因而大受食客歡迎成果湯熱


當時並稱之為『爵士湯』


且大賣 30 多年



 







 


今晚就用燉湯方法煲『爵士湯』


燉湯的好處是間接加熱方法


通過煲外的高溫和蒸氣


使內膽煲內的湯水升至沸點


令精華均溶於湯內


所以燉湯更原汁原味且營養價值更高


我嘗試用西苑張師傅的方法


因應材料特性分段 + 入燉湯內


其實花膠、嚮螺頭、西施骨都是同步先燉 1.5 小時


而最後半小時才 + 入蜜瓜


就不流失果香味



 





 


Pink in Purple~ Fancy & Romance 


有興趣也可試試這濃濃的果香燉湯







 


 



Kenny G ~ 讓我歡喜讓我憂


18 則留言:

  1. 好正啊!原來你同我一樣都用毛巾墊住,有無甩色呀?

    回覆刪除
  2. 識飲得你呀!
    煲中煲真係靚到暈呀!
    如果份糧唔使除8就好啦
    我一定加入LC黨,我忍、忍、忍三年添

    回覆刪除
  3. 無呀 !
    揾條厚身啲...淡色啲嘅 Hand Towel
    燉湯真係唔錯....味濃質清

    回覆刪除
  4. 我都係睇報紙跟吓師傅照做
    係呀!28 真係好有用...
    煲湯/燉湯....勝在容量大...可以多料同煲
    唔好咁講....妳嘅幸福家庭才是無價寶
    歡迎三年後加入 LC 補煲黨
     

    回覆刪除
  5. 呢個湯以前煲過,好正!燉就未試過,但total 燉 2小時,夠嗎?

    回覆刪除
  6. 都 Ok 啦!可能多半小時更好 !
    不過燉湯係比較清的
    但我用節能板再 Keep 半小時才開蓋
    (即有 Burning Effect 15 Mins)
    話時話塊節能板幾好用...
    啲煲唔會不平衡...可 Protect ...無咁易花

    回覆刪除
  7. 蜜瓜=木瓜? 我都係鍾意煲湯清d,平時燉無花果瘦肉湯,個半鐘d湯料已經冇咩味,去晒d湯水度,good!

    回覆刪除
  8. 都係妳細心啊!
    留意到唔係青色的蜜瓜
    我用咗蜜瓜個細妹哈蜜瓜....係橙色
    我行勻成個街市都無青蜜瓜買
    咁只得一檔有哈蜜瓜買....我諗都 Ok 啩 !
    妳都啱...煲半點鐘啲哈蜜瓜都溶得一半...
    燉湯嘅溶解 Speed 比煲湯快

    回覆刪除
  9. 小熊熊與小吱吱2011年3月4日 上午7:18

    我睇過本書...話lee個湯仲可以消脂...但個湯無花膠...用青色蜜瓜
    好清甜又消脂

    回覆刪除
  10. 我鍾意夠清甜同潤...
    消脂就唔知呢....
    花膠...雞腳都可 + ...含豐富膠質
    對皮膚美顏好吖

    回覆刪除
  11. 我想問煮緊時節能板有冇味吖?我朋友話又少少燒膿膠味,你點睇吖?

    回覆刪除
  12. 我嗅唔到有特別嘅味!
    我覺得幾好用喎
    因為我有啲煲比較細/不規則形狀 e.g. Staub Teapot, Staub Pumpkin 煲, 心煲, 花煲...只要細過爐頭,就出現不平衡的情況, 有時雖然放好才開火,但煲粥要時不時攪起個底 (防黐底)攪還可以,攪幾攪就歪向一邊,但煲起滾起又熱騰騰,實在要回位有啲麻煩!所以節能板起了平衡煲身的作用!
    另外,當煲粥/湯滚時有小小滚起→ 瀉,節能板有第一層盛住的功能,可不致爐頭變得一團糟,且節能板比爐頭更易於清理。
    還有節能板確實有熄火後 15 Mins 的 Cont'd Burning Effect ,我習慣熄火後焗 30 Mins 才開蓋,某程度都有節約能源效應。
    最後,我家的煤氣爐頭是架扣型,即凸凹不平的爐架,對於愛煲如愛己的我,常擔心會弄花表面 Coating, 節能板在心理上某程度有保護作用。

    回覆刪除
  13. CCCC  你好有研究啵。 多謝你意見,我會等5月sogo 感謝週都買返個黎保護我d煲煲。 係喇,你買咗幾多CM ?  好似我有大有細煲煲,可能最少買2塊先得

    回覆刪除
  14. 都係少少個人用後意見啫
    因為我都係錫煲之人 ....
    我買咗 24 cm size...覺得夠大喇 ...
    Even 放 28 Cassis都 Ok 囉.....凸少少也無問題
    我覺得大 (28cm) 反而不合用
    若用細煲 (Below 20 Cm)會有 Oversize......
    凸出來部份會容易燙傷手...
    我諗先買一個 24 試試先...
    才買第二個就萬無一失

    回覆刪除
  15. 請問節能板個樣係惦架?

    回覆刪除
  16. 係一塊圓形 24 CM 圓板

    購於 SOGO KUHN RIKON
    另有 28 CM 大 Size

    回覆刪除